Bonna86 Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Er egentlig ikke trøtt, men har ikke lyst til å legge meg av en eller annen grunn. Godt jeg har fri fra både studier og jobb i morgen (eller i dag strengt tatt).
Bonna86 Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Skal jobbe i helgen da, så litt fri må man jo ha også innimellom.
Datasmurf Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Lol, fuck! Jeg trodde jeg hadde sovet lenge, og kanskje helst til rundt tolv, og var så forberedt på akkurat det, så våkner jeg for 20 minutter siden, ser på klokka og bare "Neeeei!!!" Jeg hater å våkne tidlig når jeg skal på fylla Blir jo trett etter 12 timer.
Mikkel™ Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Jeg er dritlei av den forbanna sure vinden ute. Med 15 minus kjennes det ut som om noen springer etter deg med tapetkniv og snitter deg opp i tryent
Datasmurf Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Sandra Salamander og Frida Frosk er også med! Jeg er dritlei av den forbanna sure vinden ute. Med 15 minus kjennes det ut som om noen springer etter deg med tapetkniv og snitter deg opp i tryent Ja, gjett hvem som ikke skal gå ved elva når vedkommende skal gå til skolen på åpen mediedag. Hittil har jeg ikke hælt å gå ut for å røyke engang.
Nopros Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Nopros: Hei! Studerer psykologi, ja, men har det ikke som hovedfag. Kom inn på psykologistudiet ved NTNU, men jeg valgte pedagogikk (hovedfaget mitt) i stedet. Nå studerer jeg bare psykologi for å få litt ekstrakompetanse, og kun i ~6 måneder. Hvordan er det på NTNU? Lurer veldig på hvor jeg skal søke.
Datasmurf Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 NTNU er pes. Tarder hele gjengen. Skjønt, det gjelder alle i Trondhjem. Kommer ikke noe ut av den skitne byen. Litt som Oslo.
Bytex Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Jippi, nå skal jeg på kurs fra 09-15 så er det heeeeeeeeelg.
Datasmurf Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Lurer på om jeg skal gå på åpen mediedag eller bare sitte hjemme og streame det hele. Går jeg, så kan jeg stikke innom posten og hente pakken min, samt kjøpe blandevann og brød, blir jeg her, holder jeg varmen. Valgets kvaler, tsk, tsk.
Mikkel™ Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 How about, gå på sportshytta, kjøpe scootermaske også ta resten?
NikkaYoichi Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Tjola-hei-og-hopp, jeg er så trøtt i dag! Kaldt, gufsete, tåkete og grått ute i dag. Jeg er redd DSen min har tatt skade av vannbadet i går. En åpen vannflaske i PC-veska gjorde nok susen. Den ligger til tørk, så det får den bare fortsette med noen dager. Skal slenge den på badegulvet i ettermiddag.
Senyor de la guerra Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 NTNU er pes. Tarder hele gjengen. Skjønt, det gjelder alle i Trondhjem. Kommer ikke noe ut av den skitne byen. Litt som Oslo. Øy Lite stress nå, nesten fri hver dag Hadde tenkt meg en time eller to på skolen i dag. Helt forferdelig forrige semester da.
Smågal Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Noen som vet hvordan jeg endrer navn på en facebookgruppe? Gjor en liten slurvefeil og skulle gjerne endret det, men finner det ikke
Datasmurf Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 (endret) NTNU er pes. Tarder hele gjengen. Skjønt, det gjelder alle i Trondhjem. Kommer ikke noe ut av den skitne byen. Litt som Oslo. Øy Lite stress nå, nesten fri hver dag Hadde tenkt meg en time eller to på skolen i dag. Helt forferdelig forrige semester da. er en fin bil. Men neida, Trøndelag og NTNU er nok et greit sted, jeg er bare lei av alt som har med Trøndelag å gjøre etter 21 år her. Endret 4. mars 2010 av Datasmurf
Anbefalte innlegg