oldboy Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Bor ikke du i Stavanger-området, smurfie? Ikke nå lenger, men jeg gjorde det et par ganger Nå er jeg bosatt på Steinkjer, og prøver så godt jeg kan å misbruke skrotkjelken til Mikkel. Helst med Mikkel i, ellers kommer jeg ikke langt. Synd for deg...
Shikaru Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 hvorfor har ikke sportsligheten til mikkel smitta over på deg sjur?
Mikkel™ Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 hvorfor har ikke sportsligheten til mikkel smitta over på deg sjur? Den dagen det skjer regner det rosa kuer i helvette, demokrati tar over i Cuba og Haiti gjenoppstår samt at Chile unngår Tsunami.
Shikaru Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 hvorfor har ikke sportsligheten til mikkel smitta over på deg sjur? Den dagen det skjer regner det rosa kuer i helvette, demokrati tar over i Cuba og Haiti gjenoppstår samt at Chile unngår Tsunami. krysser fingra for det jeg snart ska jeg eta laks
Datasmurf Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Bor ikke du i Stavanger-området, smurfie? Ikke nå lenger, men jeg gjorde det et par ganger Nå er jeg bosatt på Steinkjer, og prøver så godt jeg kan å misbruke skrotkjelken til Mikkel. Helst med Mikkel i, ellers kommer jeg ikke langt. Synd for deg... I know. Må komme meg nedover igjen snart føler jeg. Hadde vært fett å få med seg Zeromancer på lørdag f.eks. Evt. Johan Gielen og Hed Kandi på Ugå. hvorfor har ikke sportsligheten til mikkel smitta over på deg sjur? Cuz I'm a lazy bum and proud of it ;D Jeg har planlagt å starte og trene igjen siden i fjor sommer, har bare ikke orka. Hovedsaklig fordi jeg ikke orker å gå til 3T, har ikke lappen og tør ikke sykle.
Shikaru Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 greit nok at du er giddalaus, men jeg har aldri sett problemet folk har med at "det er langt å gå til treningsstedet" ekke det å gå/jogge til treninga en fin oppvarming?
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Dæven. Skal på villmarkstur med fattern i midten av April. 6 mils skitur fordelt på 3 dager med overnatting i telt Samme her, men ikke med fattern da. (Voksne) venner. ^^ Blir bare en helg (fredag-søndag) der vi ikke tar med noe mat, men bare overlever på det vi jakter. Fisk, ja. Gleder meg stort.
Aleks Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Lyst på rare bilder av Petter når han var på cam?
Sidious Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Ingenting er som å bli vartet opp av sine foreldre med iskald cola, chips, sjokolade og Pondus. Hørtes herlig ut.
Mikkel™ Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Lyst på rare bilder av Petter når han var på cam? Ja! Sist gang jeg satt på MSN og han brukte cam endte jeg opp med å snakke med søstra hans
Datasmurf Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 greit nok at du er giddalaus, men jeg har aldri sett problemet folk har med at "det er langt å gå til treningsstedet" ekke det å gå/jogge til treninga en fin oppvarming? Ikke for min del. Da går jeg ut fra at jeg blir for sliten til å trene. Uansett, tar meg ikke råd til å betale for å trene. Jeg har nok nødvendige utgifter fra før av. Som shopping-avhengigheten min, røyk og lypsyl. Og vin.
Aleks Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Lyst på rare bilder av Petter når han var på cam? Ja! Sist gang jeg satt på MSN og han brukte cam endte jeg opp med å snakke med søstra hans Hier: Føler jeg har tråkket litt mye på nervene hans idag men la gå^^
Deadringer Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Hvorfor sitter dere og ser på hverandre på webkamera?
Deadringer Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Det er fortsatt ganske sært. Jeg har ikke webkamerasamtaler med kameratene mine, uansett hvor langt unna de bor. Men kanskje jeg er den sære?
Aleks Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Trenger en av personene å være sær fordi 2 personer gjør noe ulikt?
Datasmurf Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Jeg gjør det nå og da. Hovedsaklig gir jeg camshows ;D
oldboy Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Absolutt ikke ALeks, jeg får snart webcam, så kan vi også gjøre det
Anbefalte innlegg