Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen ta denne snøen..nå skal jeg inn til Oslo også er alle tog innstilt så jeg må sitte på en svett buss klint inntil noen andre.

Sist jeg var på buss for tog spøy ei burkadame på kjolen sin så hele bussen stinka surt spy før hun kom seg ut.

Skrevet

Men de har ikke tatt noen hensyn til sosiale årsaker, sosiopolitikk i landet vs. andre land eller f.eks. psykiske problemer. Rimelig fattig gjennomført til å være et vitenskapelig studie.

Skrevet

De hadde en fin prat om å røyke bom og sånn i går, og da hadde jeg lagt fra meg laptopen. Deprimerende greier.

Hmm. Den gikk jeg også glipp av. Mest sannsynlig fordi jeg satt og spilte :p

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Da har jeg fått i meg frokost, og tror jeg skal få meg et par timer til med søvn.

Skrevet

Greit. Jeg er for brunt og grønt. Foretrekker grønt, men får hovedsaklig bare tak i brunt her, så det er det jeg røyker. Dog, ikke så mye. Og ikke så ofte lenger heller, da dealerne mine har forsvunnet til andre steder av landet.

Har vært grønt- og brunt-fri siden november, og kjenner jeg savner det.

Mener også det burde vært lovlig å selge / kjøpe / bruke her til lands. Få det på butikken, apoteket eller egne utsalg. Døgnåpne. Hadde vært awesome. Og så slapp man å bli lurt opp i stry når man skal kjøpe første gang. :p

Skrevet

Innbiller meg at det var teblader og diverse krydder med en parfymert cannabis-lukt eller noe. Husker ikke helt, begynner å bli noen år siden. Tapte 500 spenn i alle fall. :p

Den er kjedelig^^ Prøvde du å røyke det? Noe placebo effekt ihvertfall :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...