Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Top Gear anyday, anytime <3

Ditt troll :wee:

Skal på shopping med gutungen i dag, for å oppdatere garederoben ein smule etter 4 år i parforfall. Gud, som eg gler meg!

DET hørtes ut som en veldig koselig ting må jeg si. Må garantert være fryktelig givende vil jeg tro :)

Slike ting som gjør livet verdt å leve vil jeg tro :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du er sånn 2 år for seint ute da, b-real. Blir jo som om jeg skulle insistere på at Derrick er beste serien evarrr ingen over ingen ved siden.

Endret av Bytex
Skrevet

Skal på shopping med gutungen i dag, for å oppdatere garederoben ein smule etter 4 år i parforfall. Gud, som eg gler meg!

Det høres herlig ut! :wee:

Kos deg masse med kjekkasen din!

Skrevet

Det lønnet seg visst å skrive syv sider til historieprøven. \o/

Sekser nummer seks i historie i løpet av VG3. En 5/6 og, må jeg innrømme. Og i går fikk jeg sekser nummer tre i engelsk kultur og litteratur, med en 5/6 der og. Nå må jeg bare vente på norskprøven min tilbake. Modernisme, altså. :|

Skrevet

Say whaaaat :ph34r:

Skulle ønske jeg hadde giddi å stå opp tidlig for å gå på ski når jeg har fri. Istede sover jeg til lagt på dagen og rølper rundt. Hakke gått på ski på.. snart 10år?

Eneste røveren her i huset er i buksa mi!

Jeg veit ikke hva jeg skal si til det engang.

Skrevet

HAH! Det snør lett ute, er ca 10 minus, null vind og åpne løyper på fjellet! Får vel pakke ned litt ekstra godt med mat og litt ekstra klær da sånn i tilfelle rottefelle idag.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...