Datasmurf Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Folk som er sære eller har sosial angst er som regel ganske interesange når du får prata med dem. Alle de jeg har møtt har hatt så mange stilige meninger fordi de har brukt mye tid på å tenke. Og hvis du er en litt social reject selv så føler du deg jævlig hjemme også =D Men, jeg hopper til køyd, natta alle sammen. Så lenge jeg ikke er berusa, er jeg ekstremt social reject. Spesielt rundt jenter. Vel, jeg er generelt sosialt tilbakestående rundt jenter / damer.
Shikaru Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 nice nice sjur. vi driver med rendering og stuff nuh. mye jeg ikke kunne om lys og greier i det jævla programmet der
Datasmurf Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Ooh ^^ Lært deg spec maps og bump maps nå da? Var ikke så vanskelig i og for seg. Og det er gøy å leke med lys og skygger ^^ Selv om jeg sliter med å få alpha og skygger samtidig. oO
Shikaru Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 bump maps og sånt har jeg lært for lenge sia men er mental ray greier vi driver med nå på rendering. og realistisk lyssetting og greier. kan hente ned fila fra det vi har lært om du vil ha de sjur. lærern vår recorder med lyd og bilde serru så man kan se det om igjen om det er noe man har glemt
Datasmurf Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Ingen fare, det gjør vår også. Lager videotutorials for oss ^^ Men jeg er ferdig nå, jeg, så. Bare lyssetting og kameraføring igjen, samt å lage en turntable, men det er relativt easy. Bare trykke s og forandre litt på modellen / kameraet.
b-real Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Gawd...snakker om horum altså med dette her altså..
Catkin Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Gawd...snakker om horum altså med dette her altså.. Det var en merkelig formulering. Seriøst, les det igjen. Jeg følte meg nesten litt småberuset når jeg leste det. Måtte gni meg litt i øynene og sånt.
b-real Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Gawd...snakker om horum altså med dette her altså.. Det var en merkelig formulering. Seriøst, les det igjen. Jeg følte meg nesten litt småberuset når jeg leste det. Måtte gni meg litt i øynene og sånt. Nothing changes it's the same http://www.youtube.com/watch?v=7qDlE9qUXyA
fargoth Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 bump maps og sånt har jeg lært for lenge sia men er mental ray greier vi driver med nå på rendering. og realistisk lyssetting og greier. kan hente ned fila fra det vi har lært om du vil ha de sjur. lærern vår recorder med lyd og bilde serru så man kan se det om igjen om det er noe man har glemt Du har ikke tilfeldigvis et opptak liggende som tar for seg ray tracing/photon mapping/radiosity? Jeg som Sjur har slitt litt med å få til myke transparente skygger uten støy, men jeg antar at det kan løses helt med å bruke en god algoritme for global illumination.
Laland Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Nesten redd for å poste her etter å ha vært så godt som inaktiv i et år.. Here goes! Hva gjør folket på en natt som denne?
zennox Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Jeg sitter å funderer på hvordan jeg skal avslutte kvelden... Legge meg, se en episode med LOST eller to, ta meg noen runder i NFS: Undercover...? Hmmm, godt med vinterferie ja
Laland Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Heey, det er liv her! Ferien er herlig, det er helt sikkert. Lost er alltid moro, og det samme er NFS. Holder en knapp på House though, men det er vel ikke så aktuelt
zennox Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Hehe... Jo, heller litt mot NFS, men da vet jeg at jeg kommer til å spille en time, og LOST kommer jeg til å se uansett når jeg legger meg i senga etterpå, og da blir det ganske fort veldig sent (tidlig?) og jeg har planer om å komme meg opp til en brukbar tid i morgen, hehe
Laland Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Nja, da er det vel best å hoppe til køys. Vet ikke om jeg ville ofret en noenlunde brukbar døgnrytme for en time NFS
zennox Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Er egentlig ganske enig i den. Får la fornuften gå i forveien denne gangen - god natt, forumfolk
Slurpee Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 pfff. ekte menn lager 3D i stein med en gaffel!
Aleks Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 I'm pretty sure gaffateip will solve this problem.
Anbefalte innlegg