Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten så har jeg vokst fra forumet, eller så har brukermassen endret seg. Uansett så tror jeg at jeg skal trekke meg unna OT-kategoriene. Har bedre ting å bruke tiden min på.

Skrevet

Enten så har jeg vokst fra forumet, eller så har brukermassen endret seg. Uansett så tror jeg at jeg skal trekke meg unna OT-kategoriene. Har bedre ting å bruke tiden min på.

kk.

Skrevet

kult.

Skrevet

Nå høres en kopp te med honning ut som en god ide.

Og dette var en viktig erklæring å få fram?

Skrevet

Baah. Må skrive en novelle til i morgen, men klarer ikke komme opp med noe. Har fått en del tips fra folk, men det blir liksom ikke til en komplett histore :| Alt jeg tenker på forandrer seg til en svak Code Geass-ripoff i hodet mitt.

Skrevet

Ok. Har ikke vært her på en 2-ukers tid, men hva faen har skjedd med designet? Noen måte å "tilbakestille" det på?

1. Join ei gruppe med "Hvordan endre designet på diskusjon.no"

2. Invitér alle du kjenner

3. ????

4. PROFIT!

Kjelder:

http://www.facebook.com/

Skrevet (endret)

Ja helt sykt, og minst 75% av vennene dine bli med i gruppa før designet ditt forandres!

edit: Etter det trykker du F6 og navnet på din crush kommer opp i store bokstaver på skjermen.

..OG DU KAN RINGE FOR HELE BELØPET!

Endret av ArilC
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...