Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Åh, kjedelig, får rote meg rundt ellers på forumet og komme tilbake ETTER OL er ferdig jeg, da. :new_woot:

Endret av Romis
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Det er vel "noen" dager igjen til OL er over ;)

Tror forøvrig Norge har liten sjangs mot USA i hockey.

Skrevet

Jeg er i skikkelig musikk-humør, og sitter med spotify foran meg, og klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal sette på, bare at det bør være roligt. Ingen som har noen ideer, vel?

Skrevet
Jeg er i skikkelig musikk-humør, og sitter med spotify foran meg, og klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal sette på, bare at det bør være thrash og omhandle moshing og horror. Ingen som har noen ideer, vel?

Skrevet
Jeg er i skikkelig musikk-humør, og sitter med spotify foran meg, og klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal sette på, bare at det bør være roligt. Ingen som har noen ideer, vel?

Tom McRAe siden jeg har bestemt at du skal være med på konserten

Skrevet

Sist jeg sjekket var det mitt kort som skulle belastes for bilettene, min mor som må sitte barnevakt, og jeg som må stresse ræva mi opp til Bergen, så jeg er rimelig sikker på at det er opp til meg. :p

Skrevet
Sist jeg sjekket var det mitt kort som skulle belastes for bilettene, min mor som må sitte barnevakt, og jeg som må stresse ræva mi opp til Bergen, så jeg er rimelig sikker på at det er opp til meg. :p
Hvem som belastes er uviktig. Det er opplest og vedtatt at du skal.
Skrevet
Elias potetgull, iste, pledd, sofa og Mythbuster er aldri feil :)
Deler du*? =D

Hvem som belastes er uviktig. Det er opplest og vedtatt at du skal.
Jeg har stemmerett, du vet det sant?
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...