Eplefe Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Ultralyd er fine greier! Husker jeg var i telefonen med storebror under hele seansn og hørte jordmor si "Ja, her er hodet ... Og her er det andre hodet." Storebror begynte å hyperventilere. Jeg og, forsåvidt. Jordmor antok at de hadde hatt tidlig ultralyd og visste at det var tvillinger.
Mephistopheles Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Var sikker på at det var ei jente eg hadde i vente, heilt til eg fekk sjå Endre på skjermen. Var litt vanskeleg å sjå kva som foregjekk ved fyrste augekast, men med litt veiledning gjekk det bra. Då eg kom heim, spurte bror min kvifor eg hadde med utskrifter av værkartet...
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Husker jeg fikk se ultralydbilde av ene kusina mi for mange år siden og synes det ligna på en sykkel
After Dark Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Mornings. Sluker en boks Red BUll og er straks klar til møte. *facepalm* Der sa du det for det kom nemlig ingen ting utav møte, men det er jo bare å vente seg når det gjelder NAV...
Dr. Chaos Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Då eg kom heim, spurte bror min kvifor eg hadde med utskrifter av værkartet... Haha, vel, det er vel noe sånt ultralydbilder likner på.
Eplefe Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Ja, vi har ultralydbilder av tvillingene i stuen, og folk spør med jevne mellomrom "Hvor er hodene deres?" selv om det er det eneste jeg klarer å finne. Tissefantene deres trengte jeg MYE trening for å finne.
Mephistopheles Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Eplefe du er ... spesiell Fordi ho har ultralydbilete i stova, (mine heng på kjøleskapet.) eller fordi ho har brukt tid på å leite fram eitpar tissefantar på desse? (I mitt tilfelle fann eg fanten fort, men gudane veit eg hadde leita om tilfellet var annleis...)
Eplefe Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Jaa, han ene lå med foten litt foran tissemannen sin, og den andre snudde ryggen til (litt kamerasky). On another note; gudene må vite at jeg hater den katten, men dette her er bare kult:
Petter Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Hadde jeg vert jente hadde jeg hatt sånn kjole, basta!
Eplefe Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Du kan få henne som både Barbiedukke og Bratz. Med kitty-kjolen!
StudioARE Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 yupp. *cinematic stemme* "Do you want to sleep at 22:30? Are you feeling exhausted after a long day at work? Do you feel hungry on your way home? Try <insert random name> and it will fix ALL your problems in just 30 days! Money back guarantee!"Tired and sleepy at work or school? You may be suffering from a disease known as Lackus of Sleepicus! Cure it today with Earlycus Beddus! Only 199,95€. Special "order now" deal?
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Hadde jeg vert jente hadde jeg hatt sånn kjole, basta!Takk og pris du ikke er jente...
Petter Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Hadde jeg vert jente hadde jeg hatt sånn kjole, basta!Takk og pris du ikke er jente... Det sier jeg også.
After Dark Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 DNFK ... dere er ... spesielle Du er da også en av massene her i forumkafeen.
Balli Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 jeg ble stoppa av politi i belte/tlf kontroll Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor heldigvis var det de i baksete som ikke hadde på belte
Anbefalte innlegg