Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helvete så treige PlayX er!

Bestilte De Dødes Tjern fra dem i fjor høst og den står fortsatt med statusen "Under behandling" og jeg har ikke fått noe svar fra dem når jeg har kontakta dem heller.

De er jo verre enn Elkjøp :|

Skrevet

Da var den nye avataren på plass. Litt liden, men tydeligere bikde enn den forrige. Får se hvor lenge jeg gidder å ha den.

Sitter med tredje red bullboks nå, men tror jeg skal droppe den fjerde og komm meg ut en tur mens det enda er fint vær. Også må jeg selvsagt ned å få den daglige burgeren. :D

Bortsett fra dem som er på skole og jobb, hva gjør dere andre?

Eg prioriterer sjølvsagt ungane. At eg får det til med guten om eg reiser til Oslo er ikkje noko spørsmål egentleg. Det er meir den dagen eg skal i retten for å argumentera for kvifor eg er betre skikka en mora til å ta vare på han. Det er då det ikkje tek så godt ut...

Typisk min flaks, er det vel mora si veke konserten fell og alt... Dette endrer ikkje det faktum at bevisbyrden ligg på meg, og dermed framtida til guten i mine hender... Dammit!

Satans morfavoriserande møkkasystem!

Så det var derfor du startet den tråden under Barn og familie?

*stapper Red Bull boksen opp i endetarmen til Glimti, for så å sette seg pent ned ved pulten igjen og late som ingenting*

Småbarn har så dårlig humor...

Skrevet
Da er sannsynligvis DDK ute av produksjon så de ikke kan bestille den fra noen leverandører. AKA du får den aldri.

Vel, den kom ut på ny igjen i fjor og jeg ser jo at Platekompaniet selger den og har den på lager, så da synes jeg PlayX i det minste kan svare meg og gi meg penga mine tilbake så jeg kan kjøpe den et annet sted. -_-

Elkjøp ja... Har årelang erfaring med dem. Dårligere kundeservice skal man lete lenge etter.

Agreed. De lover masse, men holder lite.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...