Sitronsaft Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Haha, synes faktisk "Cry me river" er litt bra..
Bytex Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 dududududu....dududu....dududu...dududu-duuuuuuu
MrLeftfield Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har ikke kunnet trekke inn luft med det venstre neseboret på over 24 timer. Savner det prøv å ha det sånn 24/7, men verre når du legger deg.... :/
Sitronsaft Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Nice Bytex Lurte på om jeg skulle gjengi litt musikk selv, men klarte ikke å bestemme meg for om jeg skulle bruke "du" eller "da".
Datasmurf Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Helvete så treige PlayX er! Bestilte De Dødes Tjern fra dem i fjor høst og den står fortsatt med statusen "Under behandling" og jeg har ikke fått noe svar fra dem når jeg har kontakta dem heller. De er jo verre enn Elkjøp :|
Bytex Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Da er sannsynligvis DDK ute av produksjon så de ikke kan bestille den fra noen leverandører. AKA du får den aldri.
Sitronsaft Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Elkjøp ja... Har årelang erfaring med dem. Dårligere kundeservice skal man lete lenge etter.
Petter Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Elkjøp ja... Har årelang erfaring med dem. Dårligere kundeservice skal man lete lenge etter. Spørs veldig hvor du er.
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Kan noen slå Petter i hodet? Han har lyst på en Dverg
After Dark Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Da var den nye avataren på plass. Litt liden, men tydeligere bikde enn den forrige. Får se hvor lenge jeg gidder å ha den. Sitter med tredje red bullboks nå, men tror jeg skal droppe den fjerde og komm meg ut en tur mens det enda er fint vær. Også må jeg selvsagt ned å få den daglige burgeren. Bortsett fra dem som er på skole og jobb, hva gjør dere andre? Eg prioriterer sjølvsagt ungane. At eg får det til med guten om eg reiser til Oslo er ikkje noko spørsmål egentleg. Det er meir den dagen eg skal i retten for å argumentera for kvifor eg er betre skikka en mora til å ta vare på han. Det er då det ikkje tek så godt ut... Typisk min flaks, er det vel mora si veke konserten fell og alt... Dette endrer ikkje det faktum at bevisbyrden ligg på meg, og dermed framtida til guten i mine hender... Dammit! Satans morfavoriserande møkkasystem! Så det var derfor du startet den tråden under Barn og familie? *stapper Red Bull boksen opp i endetarmen til Glimti, for så å sette seg pent ned ved pulten igjen og late som ingenting* Småbarn har så dårlig humor...
Datasmurf Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Da er sannsynligvis DDK ute av produksjon så de ikke kan bestille den fra noen leverandører. AKA du får den aldri. Vel, den kom ut på ny igjen i fjor og jeg ser jo at Platekompaniet selger den og har den på lager, så da synes jeg PlayX i det minste kan svare meg og gi meg penga mine tilbake så jeg kan kjøpe den et annet sted. -_- Elkjøp ja... Har årelang erfaring med dem. Dårligere kundeservice skal man lete lenge etter. Agreed. De lover masse, men holder lite.
Eirik Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Forslag til hvor 40mm-vifta jeg har liggende kan være?
Datasmurf Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Kan noen slå Petter i hodet? Han har lyst på en Dverg Hva er galt med å ville ha en dverg?
CypheroN Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Hva er det på avataren? Ser det ikke. Hei, forresten.
Petter Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Kan noen slå Petter i hodet? Han har lyst på en Dverg Hva så? Hvor gøy hadde det ikke vert å hatt en dverg! Kunne gått tur med den og sånt.
MrLeftfield Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Småbarn har så dårlig humor... nuuuu vel, du kan da bedre enn det der
Skjelvgråt Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Installerer bioshock 2 nå, pappa kjøpte det ^^ Farvell mw2 ^^
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Hva er det på avataren? Ser det ikke. Hei, forresten. Avatar fra Avatar
Anbefalte innlegg