Niqābninja Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 skal ALDRI sove på dagen når jeg er sliten. Våkna nå å er LYS våken.... jeg skal opp kl 6 for å gå på jobb. så får bare sitte her å blomstre til da... Omg. En kan ikke bruke det ordet sånn. Kan ikke. :-| Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nei, det er ikke noe pirking på skrivefeil eller noe, jeg er midt i en slags diskusjon om det går an å bruke ordet sånn eller ikke.
Flabba Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 skal ALDRI sove på dagen når jeg er sliten. Våkna nå å er LYS våken.... jeg skal opp kl 6 for å gå på jobb. så får bare sitte her å blomstre til da... Omg. En kan ikke bruke det ordet sånn. Kan ikke. :-| Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nei, det er ikke noe pirking på skrivefeil eller noe, jeg er midt i en slags diskusjon om det går an å bruke ordet sånn eller ikke. haha ok:P Det føltes litt feil å skrive det egentlig. Er litt sånn gammle damer sier:P
Niqābninja Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Kanskje det er det som er greia. At jeg ikke har hørt uttrykket før fordi jeg ikke henger med gamle damer?
Flabba Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Kanskje det er det som er greia. At jeg ikke har hørt uttrykket før fordi jeg ikke henger med gamle damer? ja. Bestemoren min sier sånne rare ting heletiden. så kanskje der jeg får det fra:P
Niqābninja Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Jeg hørte ordet brukt på den måten før første gang i går og mobba han for at han fant på det selv. Men det er jo enda bedre om det hovedsaklig er gamle damer som bruker det. :---D
Flabba Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Jeg hørte ordet brukt på den måten før første gang i går og mobba han for at han fant på det selv. Men det er jo enda bedre om det hovedsaklig er gamle damer som bruker det. :---D ja jeg har bare hørt gammle damer si det :-D
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 G'mornin dudes. Jeg vil ha helg. Det vil jeg også ha, eller i minste fall noen timer til med søvn.
Sameboe Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 GOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING VIETNAM! Dude, this is the wrong country, Vietnam is that way!
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Oh.. . Jeg fant ut at jeg har det godt økonomisk nå. 12 Høvdinger igjen til sparing
Aleks Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Jeg faant ut at etter jeg har betalt for gitaren har jeg nada med penger og får ikke mer på en eller to måneder. Sånn går det når man har alko-petter som venn
Niqābninja Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 (endret) Hva i allverden :--( Hm? G'mornin dudes. Jeg vil ha helg. Daaaa er vi to. Eller, jeg vil ha torsdag. Torsdagtorsdagtorsdag er det helg. Og ferie. Awesome. Eller, onsdag. Onsdag er det helg. Endret 15. februar 2010 av bazukh
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Jeg også, en med alkohol! Jeg fikk nok av alkohol helga som var. Ihvertfall for en kort periode. Hungrer for annet gitt.
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Jeg faant ut at etter jeg har betalt for gitaren har jeg nada med penger og får ikke mer på en eller to måneder. Sånn går det når man har alko-petter som venn HAhaha. Alko-petter
Petter Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Jeg faant ut at etter jeg har betalt for gitaren har jeg nada med penger og får ikke mer på en eller to måneder. Sånn går det når man har alko-petter som venn Ikke min skyld at du ikke har penger til å leke med de store gutta
Anbefalte innlegg