Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
skal ALDRI sove på dagen når jeg er sliten. Våkna nå å er LYS våken.... jeg skal opp kl 6 for å gå på jobb. så får bare sitte her å blomstre til da...

Omg. En kan ikke bruke det ordet sånn. Kan ikke. :-|

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nei, det er ikke noe pirking på skrivefeil eller noe, jeg er midt i en slags diskusjon om det går an å bruke ordet sånn eller ikke. :p
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skal ALDRI sove på dagen når jeg er sliten. Våkna nå å er LYS våken.... jeg skal opp kl 6 for å gå på jobb. så får bare sitte her å blomstre til da...

Omg. En kan ikke bruke det ordet sånn. Kan ikke. :-|

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nei, det er ikke noe pirking på skrivefeil eller noe, jeg er midt i en slags diskusjon om det går an å bruke ordet sånn eller ikke. :p

haha ok:P

Det føltes litt feil å skrive det egentlig. Er litt sånn gammle damer sier:P

Skrevet
Kanskje det er det som er greia. At jeg ikke har hørt uttrykket før fordi jeg ikke henger med gamle damer? :p

ja. Bestemoren min sier sånne rare ting heletiden. så kanskje der jeg får det fra:P

Skrevet

Jeg hørte ordet brukt på den måten før første gang i går og mobba han for at han fant på det selv. Men det er jo enda bedre om det hovedsaklig er gamle damer som bruker det. :---D

Skrevet
Jeg hørte ordet brukt på den måten før første gang i går og mobba han for at han fant på det selv. Men det er jo enda bedre om det hovedsaklig er gamle damer som bruker det. :---D

ja jeg har bare hørt gammle damer si det :-D

Gjest Slettet+6132
Skrevet
G'mornin dudes. Jeg vil ha helg.

Det vil jeg også ha, eller i minste fall noen timer til med søvn.

Skrevet

Jeg faant ut at etter jeg har betalt for gitaren har jeg nada med penger og får ikke mer på en eller to måneder. Sånn går det når man har alko-petter som venn :hrm:

Skrevet (endret)
Hva i allverden :--(

Hm?

G'mornin dudes. Jeg vil ha helg.

Daaaa er vi to.

Eller, jeg vil ha torsdag. Torsdagtorsdagtorsdag er det helg. Og ferie. Awesome. :wee:

Eller, onsdag. Onsdag er det helg.

Endret av bazukh
Skrevet
Jeg faant ut at etter jeg har betalt for gitaren har jeg nada med penger og får ikke mer på en eller to måneder. Sånn går det når man har alko-petter som venn :hrm:

HAhaha. Alko-petter :lol:

Skrevet

Ikke min skyld at du ikke har penger til å leke med de store gutta

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...