Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er morsomt hvordan du prøver å gi inntrykk av at det bare preller av deg, når vi begge vet at du kommer til å sitte i badekaret og grine som en pre-teen som har blitt fratatt mobilen før dagen er omme.

Skrevet
Det var da fælt, barn. En kommentar og dere to whiner enda? Tror heller det er dere to som burde cry me a river, build a bridge, and jump off it.

Oppfordrer du til selvmord? Det er da litt i overkant tilbakestående. Til og med til deg å være.

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Kan vi ikke alle bare være venner? <3 :p

Hvis du kaller dette krangling har du ikke sett nok. når det krangles her ender det med grove personangrep, drapstrusler, flere titalls slettede innlegg og denne tråden blir stengt i noen timer. Og de som er mest involvert drar på ferie herfra for en god stund fremover.

Dette er bare koselig.

Skrevet
Kan vi ikke alle bare være venner? <3 :p

Hvis du kaller dette krangling har du ikke sett nok. når det krangles her ender det med grove personangrep, drapstrusler, flere titalls slettede innlegg og denne tråden blir stengt i noen timer. Og de som er mest involvert drar på ferie herfra for en god stund fremover.

Dette er bare koselig.

*Host mine krangler her i dnfk* host host*

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Blir redd nå! Kjærsten min har feber, ondt i hode og hun får vondt i hjærte når hun puster.

Hva kan hun gjøre? :(

Skrevet
Blir redd nå! Kjærsten min har feber, ondt i hode og hun får vondt i hjærte når hun puster.

Holde seg i senga, og få i seg febernedsettende?

Skrevet
Folk som tror de tjener noe på å utgi seg for å være noe annet enn hva de faktisk er på nettforum er idioter.

En liten fugl fortalte meg en gang at du er en katt forkledd som tiger på dette forumet...

Skrevet
Sameboe! :) Skjer?

Ikke mye, kom vel så og si nettop inn døra etter en helt grei dag på skolen. Så nå sitter jeg å er sulten (må vente til middag) og så hører jeg på musikk.

Skrevet

For å legge til litt seriøsitet her:

- Mot hjertet: Valeriana ekstrakt. Valeriana Natt elns funker utmerket.

- Vondt i hodet: Paracet (pass på å ikke ha noe leversvikt, da paracet er rimelig slem med leveren) eller Ibux (Litt farlig om du har magesår da den kan skape magesår pga bruk over lengre tid).

Ibux er fin dog, da den setter ned feberen og virkelig som mild smertestillende.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...