Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Tiden går jævlig treigt når man er rastløs og stuptret. -_- Ta deg en øl og hør på gangstha musikk Hahaha! Hva er "gangstah" musikk da?
kanin333 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Hmm, tror det blir tungepiercing i vinterferien. Nei, det er farlig for jernen. Stakkars hjernen min da. Går nok bra, så lenge jeg holder den ren.
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Stakkars hjernen min da. Går nok bra, så lenge jeg holder den ren. Enn hvis lynet slår ned i deg takket være den!
kanin333 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Stakkars hjernen min da. Går nok bra, så lenge jeg holder den ren. Enn hvis lynet slår ned i deg takket være den! Det hadde jo vært litt kjipt. Alltid vært redd for at lynet slår ned i meg, så holder meg inne...
Mchansern Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 (endret) Stakkars hjernen min da. Går nok bra, så lenge jeg holder den ren. Enn hvis lynet slår ned i deg takket være den! Evt begynne å gå med tinfoil hatt. Det skal jeg. Det er det alle de kule gutta går med. Når jeg tenker meg om er vel det for å motvirke stråling? Endret 8. februar 2010 av Mchansern
KKake Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Hmm, tror det blir tungepiercing i vinterferien. Nei, det er farlig for jernen. Du har en tungepiercing altså?
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Hmm, tror det blir tungepiercing i vinterferien. Nei, det er farlig for jernen. Du har en tungepiercing altså? Haha, bra KongKake! Nå lo jeg godt her!
Shikaru Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 jærnen gleder meg til fredan rundt 10 tida på kvelden
Sondre Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Hmm, tror det blir tungepiercing i vinterferien. Nei, det er farlig for jernen. Du har en tungepiercing altså? Snap!
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 jærnen gleder meg til fredan rundt 10 tida på kvelden Becaus?
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Tiden går jævlig treigt når man er rastløs og stuptret. -_- Ta deg en øl og hør på gangstha musikk Hakke øl og gidder ikke hiphop. Går i elektronika og tegneserier atm.
Shikaru Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 (endret) da er jeg hjemme i norge i ei uke også blir det rimelig lite søvn denne uka med tanke på at vi har mandag til fredag å lage en kortfilm på. sååeee Edit: her peiser vi på med Grieg. Endret 8. februar 2010 av Shikaru
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Ooh ... Onepiecene min har endelig kommet Da blir det posten i morra ^^
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Ooh ... Onepiecene min har endelig kommet Da blir det posten i morra ^^ Fant min først OnePice bok, altså bok nr.1. Fra 2005 tror jeg den var, tider det
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Ooh ... Onepiecene min har endelig kommet Da blir det posten i morra ^^ Fant min først OnePice bok, altså bok nr.1. Fra 2005 tror jeg den var, tider det Han snakker om plagget, ikke tegneserien...
Shikaru Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 (endret) haha hadde noen parkert der hadde jeg bare hoppa oppå panseret edit: mangla en T Endret 8. februar 2010 av Shikaru
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Ooh ... Onepiecene min har endelig kommet Da blir det posten i morra ^^ Fant min først OnePice bok, altså bok nr.1. Fra 2005 tror jeg den var, tider det Han snakker om plagget, ikke tegneserien... Åja, hva plagg? xD
Anbefalte innlegg