b-real Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Oki, dagens artigste funn (ikke for svake hjerter): Jeg tror jeg dør. Nei det er ikke en ekte baby...
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Noe man serverer til svigermor, rett etter at man har blitt nybakte foreldre?
Latias Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Noen som vil gi en liten innføring i amerikansk fotball før superbowl sparkes igang?Det er om å gjøre å springe med ballen over motsatt ende av banen. Da får man seks poeng eller noe. Det kalles touchdown. Scorer man touchdown så mener jeg å huske man får prøve å sparke ballen over og mellom målstengene. Det gir et ekstrapoeng. Resten av reglene er for meg litt diffuse. Og hvor har man lov å kaste ballen? Overalt.
L4r5 Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Og hvor har man lov å kaste ballen?Ja, det glemte jeg å nevne. Tror man bare har lov til å kaste fremover. Eventuelt til siden. Ikke bakover.
Llandari Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 I motsetning til i Rugby, hvor man kun kan kaste bakover.
Latias Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Og hvor har man lov å kaste ballen?Ja, det glemte jeg å nevne. Tror man bare har lov til å kaste fremover. Eventuelt til siden. Ikke bakover. Kan man ikke kaste bakover? Makan til tullete sport. Super Bowl er btw ganske oppskrytt!
Br0dskive Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Og hvor har man lov å kaste ballen? Jeg mener å huske at den første timen av sendingen på nrk1 ikveld vil være en gjennomgang av regler Kan hende jeg har hørt feil!
lockdog Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Og hvor har man lov å kaste ballen?Ja, det glemte jeg å nevne. Tror man bare har lov til å kaste fremover. Eventuelt til siden. Ikke bakover. Kan man ikke kaste bakover? Makan til tullete sport. Super Bowl er btw ganske oppskrytt! Hvordan kan du påstå at det er ganske oppskrytt om du ikke en gang har sett nok til å kunne reglene?
Latias Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Og hvor har man lov å kaste ballen?Ja, det glemte jeg å nevne. Tror man bare har lov til å kaste fremover. Eventuelt til siden. Ikke bakover. Kan man ikke kaste bakover? Makan til tullete sport. Super Bowl er btw ganske oppskrytt! Hvordan kan du påstå at det er ganske oppskrytt om du ikke en gang har sett nok til å kunne reglene? For jeg har sett på det mange, mange ganger. Noen tullinger som påstår at de spiller fotball, de står med hodet mot hodet for å ta ballen (hvorfor ikke bare ta ballen, i stedet for å gjøre det så komplisert???). Tullete sport!
Br0dskive Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Er det fler enn meg som skal følge superbowl på NRK1 fra start til slutt i natt?
Latias Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Er det fler enn meg som skal følge superbowl på NRK1 fra start til slutt i natt? Nei. Dere kaster bort tiden.
L4r5 Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Er det fler enn meg som skal følge superbowl på NRK1 fra start til slutt i natt?Jeg vurderer det. Kan jo hende det blir interresant om jeg prøver å sette meg inn i det og følge med.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Kan jo hende det blir interresant om jeg prøver å sette meg inn i det og følge med. Mhm, veldig sansynlig!
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Som jeg nevnte tidligere, så skal jeg følge med Super Bowl. Den enkle grunnen er at jeg vil være vitne til dette amerikanske sportsfenomenet som visstnok er årets største der borte.
lockdog Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 [..]For jeg har sett på det mange, mange ganger. Noen tullinger som påstår at de spiller fotball, de står med hodet mot hodet for å ta ballen (hvorfor ikke bare ta ballen, i stedet for å gjøre det så komplisert???). Tullete sport! Det er sikkert gøy, på samme måte som du sikker syntes fotball er gøy.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 (endret) Litt morsomt; At Latias blir irritert og nærmest "sint" på grunn av at vi snakker om amerikansk fotball og sendingen som NRK skal sende i kveld. På samme linje som at det blir en rage her når ekte fotball blir diskutert her inne. @Sondre: 23.15 på NRK1 Endret 7. februar 2010 av Slettet-77do0b
Latias Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 [..]For jeg har sett på det mange, mange ganger. Noen tullinger som påstår at de spiller fotball, de står med hodet mot hodet for å ta ballen (hvorfor ikke bare ta ballen, i stedet for å gjøre det så komplisert???). Tullete sport! Det er sikkert gøy, på samme måte som du sikker syntes fotball er gøy. Fotball er gøy, det bare er sånn. Litt morsomt; At Latias blir irritert og nærmest "sint" på grunn av at vi snakker om amerikansk fotball og sendingen som NRK skal sende i kveld. På samme linje som at det blir en rage her når ekte fotball blir diskutert her inne. Er ikke sint jeg. Lurer bare på hvorfor det heter amerikansk fotball når man egentlig bare bruker hendene.
L4r5 Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Er ikke sint jeg. Lurer bare på hvorfor det heter amerikansk fotball når man egentlig bare bruker hendene. Like idiotisk som at den ene personen på hvert lag har lov til å bruke hendene i vanlig fotball. Det heter jo ikke håndball!
Balli Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 skal de kalle det handegg da eller ? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Anbefalte innlegg