Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkte å gjøre det meget simpelt i år. Dra alene til Danmark og leie slikt et feriehus. Er meget fint flere steder. Og da mener jeg virkelig fint :)

jeg og familien pleide å leie hus i danmark i alle år når jeg var liten. Men begynner å bli lenge siden nå:/

Jeg greier ikke bestemme meg. Er så mange steder jeg vil dra til, men ting er sykt dyrt.

Familien min pleide å gjøre det samme ^^

Så nå tenkte jeg at jeg skulle dra alene.

Eller sammen med en kompis.

Skrevet
Tenkte å gjøre det meget simpelt i år. Dra alene til Danmark og leie slikt et feriehus. Er meget fint flere steder. Og da mener jeg virkelig fint :)

jeg og familien pleide å leie hus i danmark i alle år når jeg var liten. Men begynner å bli lenge siden nå:/

Jeg greier ikke bestemme meg. Er så mange steder jeg vil dra til, men ting er sykt dyrt.

Familien min pleide å gjøre det samme ^^

Så nå tenkte jeg at jeg skulle dra alene.

Eller sammen med en kompis.

tenkte å gjøre det samme neste år kanskje, men i år har alle vennene mine store ferie plener for seg selv... så får heller gjøre det neste år eller noe.

Skrevet
men jeg vil ut av landet.
Bergen ER utlandet.

ok, men uansett... et anna sted. Bergen er liksom ikke det store ferie stedet for meg altså.

Skrevet
England, Irland eller Skottland.

ja! har kjempe lyst til å dra til skottland eller irland. ^^ Takk for tipset!

ok, men uansett... et anna sted. Bergen er liksom ikke det store ferie stedet for meg altså.
Port Elizabeth, Sør Afrika?

jeg har kjempe lyst til å dra til afrika! Må bare finne noen som er villig til å holde ut med meg på ferie:P

Skrevet
Jeg vet om en, jeg vet om en! Og han lurker her i kaféen atm.

Gjett hvem jeg tenker på, Flabba! :D

DEG? :love:

Joa, meg også - men ikke h*n jeg hadde i tankene. Tror dog du var for sen, mulig han har forlatt kaféen midlertidig atm.

Skrevet
noen som har forslag til fint sted å dra på ferie til sommeren?

Dra til Kos i Hellas. Skal dit i sommer!

vil ikke dra på steder ALLE drar til. Å hellas er et slikt sted føler jeg...

Jeg vet om en, jeg vet om en! Og han lurker her i kaféen atm.

Gjett hvem jeg tenker på, Flabba! :D

DEG? :love:

Joa, meg også - men ikke h*n jeg hadde i tankene. Tror dog du var for sen, mulig han har forlatt kaféen midlertidig atm.

hm... gi et LITE hint? !

Når det ikke er deg vet ikke jeg hvem du kan mene:P

Skrevet
edit: Jeg tipper WheelMan mente clvñ!

Nei uff. Skal ikke dra han med steder der han må være helt alene med meg i sånn 1 - 2 uker uten noen mulighet til å komme vekk fra meg.

Nei... får se hva det blir til! Kanskje jeg får han med på ferie utpå høsten eller noe...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...