Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så noe så tvilsomt som store biter av grisehud på glass med væske oppi i USA.

Det er noe av det ekleste jeg har smakt på. HUD! Ikke bacon. Bare hudlag i svære flak.

Tenk at noen spiser sånt siden de tydeligvis gidder å selge det.

Det minner meg om det jeg så i det glasset.

Skrevet
Tar meg selv i å bli mildt sjokkert over at folk enda sender spam/reklame til FAKS i 2010 :p

Tar meg selv i å bli mildt sjokkert over at folk enda bruker FAKS i 2010 :p

Touché!

faks trengs vel fortsatt om du skal f.eks sende et dokument som skal være et gyldig kopi av en original?

Skrevet
Jeg har lyst til å grille. Faen, grillmat hadde smakt fortreffelig.

Min far kokkelerer noe fantastisk kyllingskjøtt på kjøkkenet atm. *sniff sniff* mmm.. lukter godt :D

DIE!

post-5057-1265391321_thumb.jpg

And bring pancakes.

Skrevet
Tar meg selv i å bli mildt sjokkert over at folk enda sender spam/reklame til FAKS i 2010 :p

Tar meg selv i å bli mildt sjokkert over at folk enda bruker FAKS i 2010 :p

Touché!

faks trengs vel fortsatt om du skal f.eks sende et dokument som skal være et gyldig kopi av en original?

Huh? Du kan ikke fakse en gyldig kopi.

Skrevet
Neida, fefferoni aka Spansk Pepper? :D Om det er det, så sier jeg: JA, det er digg!

Bingo!

Det er fryktelig godt.

Ja, det er dritdigg. :wee: Elsker å kjøpe pizza og kebab i Sverige, for da får man alltid sånne.

Skrevet
Uff, jeg må faktisk gjøre en innsats selv for å få mat i dag. Ut og kjøpe og lage selv. Slite seg opp av stolen.

Det er drit ræva kjedelig å lage mat til bare seg selv. Det mister litt av poenget på en måte.

I tillegg har jeg allerede laget Lasagne på jobb i dag som jeg ikke fikk smake på en gang så bare totalt bortkastet dag sånn matmessig.

Skrevet

Ble en drit kjedelig middag på meg,findus god gammeldags fiskegrateng. Orker ikke ferdigpizza-møl i dag og orker ikke å lage meg noe ordentlig heller.

Skrevet

Byrjar verte kanonklar for heimelaga burgarar med nysteikt brød og ferskt grøntfòr! At eg skal trekke på meg grøne og raude briller etterpå, for å sjå Pocahontas goes Star Trek er berre ein bonus! Gler meg.

Simpsons-episoden i dag, med ein forelska Moe var ein aning søt, om eg får lov å sei det...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...