Mikkel™ Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1200701 Wizzkid?
Mikkel™ Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Heisann sveisann, gutter. Åssen har dere det? Mye bedre nå
WheelMan Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Heisann sveisann, gutter. Åssen har dere det? Jeg nyser i hytt og pine. Ellers bra. Enn der?
Deadringer Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Ganske okey. Jeg føler meg litt småpedofil riktignok, men det går nok over.
Balli Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 (endret) Heisann sveisann, gutter. Åssen har dere det? helt ok, men trøtt/sulten >: der da ? ^^ *edit* har en følelse at aktiviteten høynet med flere hundre prosent like etter du postet Endret 5. februar 2010 av alexbalibander
Mikkel™ Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Ganske okey. Jeg føler meg litt småpedofil riktignok, men det går nok over. Så du har begynt med prestestudiet?
Deadringer Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Så du har begynt med prestestudiet? Jeg burde kanskje vurdert det.
Catkin Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Ganske okey. Jeg føler meg litt småpedofil riktignok, men det går nok over. Au. </3
Lemon Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 (endret) Godt, godt. Ganske okey. Jeg føler meg litt småpedofil riktignok, men det går nok over. Føl deg fri til å utbrodere litt... Ida er vel voksen nok? Ellers er jeg fortsatt på dødens rand, men det går bra. Who is this Lemon in your sig, Wheels? Det må jo være meg, det da. Endret 5. februar 2010 av Lemon
Mikkel™ Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Føler med deg Lemon. Sitter fremdeles og hoster snørr etter runden min...
Eplefe Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Faen, for en dag. Våknet seks og skulle på jobb slik at jeg skulle kunne nå tattistimen. I går måtte Toschie utsette til neste uke, men jeg tenkte at da kunne jeg dra til stavanger tidligere siden jeg tok jobb tidlig. Skrur på dusjen - ikke noe vann. Skrur på springen - ikke vann. Det har frosset i et rør, noe jeg ikke får til å stemme, for leiligheten er varm. Så jeg går og prøver diverse kraner for å finne ut HVOR det har frosset. Svaret? I kjelleren. Jeg går bort til tillitsvalgt i blokken og sier i fra, hun ringer til de som skal ringes, og sier til meg at jeg må vente på rørleggerne, fordi hun må noe helt annet som krever at hun drar til sentrum. Sende melding til sjefen om at jeg kommer senere igjen, han ber meg ringe når jeg kommer på jobb, og jeg sitter fremdeles her, tre timer senere, og venter på den jævla rørleggeren.
Deadringer Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Au. </3 Det er din feil, du skulle aldri sagt deg enig med meg. Føl deg fri til å utbrodere litt. Id rather not :|
Balli Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Faen *snip* skal jeg kalle dette kjipt eller slækt ?
NikkaYoichi Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Who is this Lemon in your sig, Wheels? Det må jo være meg, det da. Men hvis avataren din er deg, så er jo ikke du en kvinne og da er det noe som ikke stemmer. Ergo er bildet av noen andre, kanskje du har tatt det - da gir det mening. Det er forøvrig plass i sengen min også om noen skulle lure, ja - hvis jeg flytter gitaren min altså.
Eplefe Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Kall det kjipt, for på jobb må jeg uansett om det blir nå eller senere, noe som gjør at Stavangerturen blir utsatt.
Mikkel™ Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Faen, for en dag. Våknet seks og skulle på jobb slik at jeg skulle kunne nå tattistimen. I går måtte Toschie utsette til neste uke, men jeg tenkte at da kunne jeg dra til stavanger tidligere siden jeg tok jobb tidlig. Skrur på dusjen - ikke noe vann. Skrur på springen - ikke vann. Det har frosset i et rør, noe jeg ikke får til å stemme, for leiligheten er varm. Så jeg går og prøver diverse kraner for å finne ut HVOR det har frosset. Svaret? I kjelleren. Jeg går bort til tillitsvalgt i blokken og sier i fra, hun ringer til de som skal ringes, og sier til meg at jeg må vente på rørleggerne, fordi hun må noe helt annet som krever at hun drar til sentrum. Sende melding til sjefen om at jeg kommer senere igjen, han ber meg ringe når jeg kommer på jobb, og jeg sitter fremdeles her, tre timer senere, og venter på den jævla rørleggeren. AU... Den ER kjip . Stakkars deg Eple. Ikke alle som har en god Fredag nei. Who is this Lemon in your sig, Wheels? Det må jo være meg, det da. Men hvis avataren din er deg, så er jo ikke du en kvinne og da er det noe som ikke stemmer. Ergo er bildet av noen andre, kanskje du har tatt det - da gir det mening. Det er forøvrig plass i sengen min også om noen skulle lure, ja - hvis jeg flytter gitaren min altså. Så du insinuerer at hu IKKE er kvinne OG du sover i senga... med gitaren din ?
Anbefalte innlegg