Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Vil noen donere en tier til Korea-fondet mitt? Jeg savner venninnen min.
Bytex Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hva er greia med norsk Red Bull egentlig? Noen sier den er "like sterk som alle andre land" mens noen sier "den er myyyyyyyye svakere enn andre land". What's the TRUTH!
Skogsraa Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har lagd middag til hele familien. Det ble kjempegodt, men den utakknemlige lillebroren min forskynte seg for mye. Han kastet halvparten av maten jo.Hva lagde du? Wok ( olje, sauser av ulike slag, ris, kjøtt, grønnsaker)
L4r5 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Wok ( olje, sauser av ulike slag, ris, kjøtt, grønnsaker)Sikkert det som er forklaringa. Wok pleier å innebære mange innbydende farger. Så det ser så godt ut at man forsyner seg MASSE. Og så er det mektig så man klarer bare halvparten.
Sidious Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Bytex: Broren min mener den norske versjonen har mye mindre B-vitaminer (?) enn den som selges i utlandet. Har ikke sammenlignet selv, men han hadde visst sammenligna næringsinformasjonen som sto på bokser solgt i Norge og Finland.
L4r5 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) I WANT THE TRUTH AND NOTHING BUT THE TRUTH!So help you God. Endret 1. februar 2010 av L4r5
Bytex Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Mange "tror" alt mulig. Men ingen vet det. Jeg vil vite det som er riktig.
WheelMan Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 De som hevder Red-Bullen er like sterk i Norge som den orginale kan gå og legge seg. De på flaske fra Asia-land er 10x sterkere enn de i Norge, og halve volumet. 10x er da den fysiske effekten. Hva det faktiske innholdet er vet jeg ikke, men konsentrasjonen er desidert kraftigere i asia-versjonen på glassflasker.
Petter Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hva er greia med norsk Red Bull egentlig? Noen sier den er "like sterk som alle andre land" mens noen sier "den er myyyyyyyye svakere enn andre land". What's the TRUTH! Den smaker ikke godt synes nå jeg.
Bytex Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Back it up with som FACTS, young man! Du bare synser du også.
WheelMan Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg la til en linje. Skal se om jeg finner noe facts for deg, gamle ørn.
L4r5 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 glassflasker.Før så fikk man kjøpt disse på Svinesund, men da jeg var der sist så jeg de ikke noe sted. Noen som vet grunnen?
WheelMan Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 glassflasker.Før så fikk man kjøpt disse på Svinesund, men da jeg var der sist så jeg de ikke noe sted. Noen som vet grunnen? Det er ikke de samme. Asia-versjonen er enda sterkere
Skogsraa Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har aldri smakt Red Bull. Er det noe galt med meg?
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har aldri smakt Red Bull. Er det noe galt med meg? There is. Coz you ain't human if you haven't tried it !
Anbefalte innlegg