Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Vil noen donere en tier til Korea-fondet mitt? Jeg savner venninnen min. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er greia med norsk Red Bull egentlig? Noen sier den er "like sterk som alle andre land" mens noen sier "den er myyyyyyyye svakere enn andre land". What's the TRUTH!

Skrevet
Jeg har lagd middag til hele familien. Det ble kjempegodt, men den utakknemlige lillebroren min forskynte seg for mye. Han kastet halvparten av maten jo.
Hva lagde du?

Wok ( olje, sauser av ulike slag, ris, kjøtt, grønnsaker)

Skrevet
Wok ( olje, sauser av ulike slag, ris, kjøtt, grønnsaker)
Sikkert det som er forklaringa. Wok pleier å innebære mange innbydende farger. Så det ser så godt ut at man forsyner seg MASSE. Og så er det mektig så man klarer bare halvparten.
Skrevet

Bytex: Broren min mener den norske versjonen har mye mindre B-vitaminer (?) enn den som selges i utlandet. Har ikke sammenlignet selv, men han hadde visst sammenligna næringsinformasjonen som sto på bokser solgt i Norge og Finland.

Skrevet

De som hevder Red-Bullen er like sterk i Norge som den orginale kan gå og legge seg. De på flaske fra Asia-land er 10x sterkere enn de i Norge, og halve volumet.

10x er da den fysiske effekten. Hva det faktiske innholdet er vet jeg ikke, men konsentrasjonen er desidert kraftigere i asia-versjonen på glassflasker.

Skrevet
Hva er greia med norsk Red Bull egentlig? Noen sier den er "like sterk som alle andre land" mens noen sier "den er myyyyyyyye svakere enn andre land". What's the TRUTH!

Den smaker ikke godt synes nå jeg.

Skrevet
glassflasker.
Før så fikk man kjøpt disse på Svinesund, men da jeg var der sist så jeg de ikke noe sted. Noen som vet grunnen?
Skrevet
glassflasker.
Før så fikk man kjøpt disse på Svinesund, men da jeg var der sist så jeg de ikke noe sted. Noen som vet grunnen?

Det er ikke de samme. Asia-versjonen er enda sterkere :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...