Cortinarius rubellus Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Det kan diskuteres Nikka "klaske på"
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Det heter "stikke under stol" Lars. *kosepå*You say potato. I say fuck you!
MrLeftfield Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 sup? The sky! ^^ Njaei, jeg ligger under dyna med snytepapir og datamaskin. Så ikke så mye, der da? er på jobb. Så du er bare forkjøla altså. Trodde kanskje det var noe heftige greier du ble utsatt for (selvom man skal aldri undervurdere forkjølelse/omgangssjuke. That shit can get rly nasty in no time)
NikkaYoichi Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Det kan diskuteres Nikka "klaske på" Nei, det kan det ikke. Det ene er riktig, det andre er galt. *vende stumpen til* Det heter "stikke under stol" Lars. *kosepå*You say potato. I say fuck you! Sorry, jeg liker bare jenter jeg. :'(
Mikkel™ Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Ikke rør fransk lollesalat eller hva faen det heter. Den kan inneholde både farang og influensa
Slurpee Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Ikke rør fransk lollesalat eller hva faen det heter. Den kan inneholde både farang og influensa Spiste du akkurat det?
WheelMan Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Mmm... læreren har bakt kake - så her sitter jeg med klassen og gomper i meg kake og drikker brus
Herr Brun Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Mmm... læreren har bakt kake - så her sitter jeg med klassen og gomper i meg kake og drikker brus Å. Den smileyen minner meg om Øivind Dahle. Savner ham
WheelMan Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Vi har en deal som sier at hver time han er for sen, baker han kake til neste time. Første gang han har levert, og gjett om vi skal pushe på for neste gang - han er stadig for sent
Cortinarius rubellus Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 (endret) QUOTE(Amanita Muscaria @ 29/01-2010 : 11:21) Det kan diskuteres Nikka "klaske på" Nei, det kan det ikke. Det ene er riktig, det andre er galt. *vende stumpen til* YES, endelig.... Dette har jeg ventet leeeenge på. "hvilken side først tro" Endret 29. januar 2010 av Amanita Muscaria
MrLeftfield Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 HAI GUISE! GUESS WAT! "I've got a dick in a BOX!" (youtube it )
Cortinarius rubellus Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 (endret) Lyst og prøve det på en xbox...men ikke hvilken som helst box. du er rar Wheely: "tar imot med glede" Endret 29. januar 2010 av Amanita Muscaria
NikkaYoichi Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 QUOTE(Amanita Muscaria @ 29/01-2010 : 11:21) Det kan diskuteres Nikka "klaske på" Nei, det kan det ikke. Det ene er riktig, det andre er galt. *vende stumpen til* YES, endelig.... Dette har jeg ventet leeeenge på. "hvilken side først tro" Jeg vender den andre skinken til uansett, så drit i det.
Datasmurf Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Ah, jeg elsker å være på fylla og så våkne og være frisk og rask Eneste å gjøre, er å pusse tenna og så fungerer jeg som vanlig ^^
Cortinarius rubellus Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 (endret) QUOTE(Amanita Muscaria @ 29/01-2010 : 11:21) Det kan diskuteres Nikka "klaske på" Nei, det kan det ikke. Det ene er riktig, det andre er galt. *vende stumpen til* YES, endelig.... Dette har jeg ventet leeeenge på. "hvilken side først tro" Jeg vender den andre skinken til uansett, så drit i det. Jeg skal ikke fortsette denne, men den setningen fikk meg til og le godt :!: I dag skal jeg kjøpe luft....... Nå tenker dere og svare "luft er gratis" eller noe....men da tar dere feil. Luft på boks Alle nerders våte drøm smurfen: syns hver gang du sier du har våknet så har du vært på fylla:P Men pusse tennene er digg og så spiser man kaviar med et glass juice til( appelsin) Fy fa.. det smaker som kameldrit ( ikke at jeg har smakt det ) Endret 29. januar 2010 av Amanita Muscaria
Petter Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Ah, jeg elsker å være på fylla og så våkne og være frisk og rask Eneste å gjøre, er å pusse tenna og så fungerer jeg som vanlig ^^ FUUUUU! Jeg trenger ca 8 timer i våken tilstand før jeg fungerer "normalt"
Anbefalte innlegg