Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fordi alle vet hvem du er med din gamle konto.
Ikke verre enn å si hvem du er med den nye kontoen. Noen får jo den gamle bannet frivillig.
Ikke alle som husker at du sier det heller. Jeg kjenner til brukerkontoen de har nå, men jeg har ikke hatt peiling om de faktisk har vært her eller ikke.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg tømt "sparebøssa". Det vil si jeg har siste året ca. putta (nesten) alt jeg har fått igjen av kronestykker over på halvliters colaflasker. Det smarte med det er at det går ikke å få dem ut. Ulempen er at når jeg nå åpnet dem så fant jeg ut at to og en halv halvlitersflasker med mynt veier en del.

Skrevet

Har noe lignende hjemme, i en keramikkskål jeg lagde på barneskolen. Tingen er at jeg putter alt av mynter i den, ikke bare kronestykker.

Lurer på hvor mange tusner som ligger der nå...

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Sweet lemonade, yeah sweet lemonade.

My horse is amazing!

:wee:

Skrevet
Har noe lignende hjemme, i en keramikkskål jeg lagde på barneskolen. Tingen er at jeg putter alt av mynter i den, ikke bare kronestykker.

Det er bare en måte å finne ut hvor mye det er. Ta det med til banken.

Sparer du til noe spesielt? Selv så har jeg tenkt med meg selv at de pengene jeg la der skal gå til scarification.

Skrevet

Driver og samler sånn selv og. Pleide før å veksle dem inn i banken hver gang esken var full. å fortsetter jeg bare å samle.

Skrevet
Ugliest body art evar!
Beklager, men der tar du feil.

Heldigvis så er det jeg som skal ta det og ikke du, så din mening er mer eller mindre irrelevant.

Skrevet

Det ser vondt ut..jeg bare tenker hvor dritvondt det er å skrelle av et par hudlag på fingeren ved et uhell..også ha det over hele ryggen et par uker. AuUUUUUUUUuuuU..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...