Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Nå skal jeg starte og se på gangster serien "The Wire" som jeg nettop ble anbefalt.Gangster og gangster... Men JÆVLIG bra serie er det. Så bare en snutt fra youtube hvor det virka gangster nok for meg, men ruller meg under dyna for og se hva det er hvertfall Her: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Snakker vi side 15k i løpet av kvelden? da må det spampostes resten av kvelden Finnes det noen på forumet som kan det da? Tja... Vi er da den gode gamle kjernen her inne for eksempel Og hvis det kommer en ny jente, kommer vi også fort opp. Bare pass deg for Latias..det gjelder forøvrig alle her. Gjem deg heller nede i kjelleren en og være i nærheten når han setter fingra på tastaturet
-Stalin- Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Da koser man seg denne kvelden med Daft Punk og Deadmau5 samt oppvask.
Pinup Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Er det et nylig bilde Pinup? I så fall virker det som du har fått mye sol. Husker du skrev at det var deg på avataren din og der ser du rimelig blek ut. Neida, det var i fjor vinter. Men jeg er langt i fra like blek som på avataren min, bildene er nok bare redigert litt forskjellig, og avataren min er veldig redigert i det meste laget.
Natrich Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Sameboe, man trenger ikke å spamme, holder å snakke med kja... jevnt tempo
Pinup Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Mens jeg ikke helt fatter hvordan du kun blir flau på reelle personers vegne. Mens jeg klarer å bli flau på andres vegne på alle mulige måter.
Latias Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Bare pass deg for Latias..det gjelder forøvrig alle her. Gjem deg heller nede i kjelleren en og være i nærheten når han setter fingra på tastaturet Pøh, hjelper ikke å prøve og lure Sameboe. Han er i fotballkategorien, og vet godt at man ikke trenger å passe seg for meg.
dysfunctional Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Kulturen med sidetall lever enda, altså? Jeg kunne pensjonere meg glad da jeg fikk posten med et rundt tall en gang i SO3 eller SO4.
Latias Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Kulturen med sidetall lever enda, altså? Jeg kunne pensjonere meg glad da jeg fikk posten med et rundt tall en gang i SO3 eller SO4. Ja. Mikkel skal få juling denne gangen.
Sameboe Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Bare pass deg for Latias..det gjelder forøvrig alle her. Gjem deg heller nede i kjelleren en og være i nærheten når han setter fingra på tastaturet Pøh, hjelper ikke å prøve og lure Sameboe. Han er i fotballkategorien, og vet godt at man ikke trenger å passe seg for meg. Stemmer greit det. Kulturen med sidetall lever enda, altså? Jeg kunne pensjonere meg glad da jeg fikk posten med et rundt tall en gang i SO3 eller SO4. Ja. Mikkel skal få juling denne gangen. Han fikk da ikke selve posten som var gjev, men første som postet i side 10k
Sirslask Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Yes, jeg er tom for reine klær og alt vaskemaskinen gjør er å bare bli fylt med vann og stå der.
Sameboe Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Huh, Hønefoss kirke brenner visst. /Ultimate care Yes, jeg er tom for reine klær og alt vaskemaskinen gjør er å bare bli fylt med vann og stå der. Slasken tilbake i DNFK jo. Koselig.
Latias Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Kulturen med sidetall lever enda, altså? Jeg kunne pensjonere meg glad da jeg fikk posten med et rundt tall en gang i SO3 eller SO4. Ja. Mikkel skal få juling denne gangen. Han fikk da ikke selve posten som var gjev, men første som postet i side 10k Jepp, men det er første post på siden som gjelder. Hele tallet kommer ikke før helt nederst på siden, ingen som legger merke til den.
Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Same, ja, det var det jeg tenkte også. Da bryr jeg meg mer om denne saken: http://www.dagbladet.no/2010/01/26/magasin...e/dod/10105099/
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Det irriterte vettet av meg at artikkelen er skrevet som om det var Varg Veum som leste det høyt.
Sameboe Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Same, ja, det var det jeg tenkte også.Da bryr jeg meg mer om denne saken: http://www.dagbladet.no/2010/01/26/magasin...e/dod/10105099/ Det var en trist sak da.
Sameboe Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Har noen et bedre ord for kassamannen? Butikkmedarbeideren. Endret 26. januar 2010 av Sameboe
Anbefalte innlegg