Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Pocky. OG vannmelon-fanta. Endret 26. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2
Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Evt. fordi den er en av få i Norge, om jeg husker artikkelen rett.http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondela...icle1435731.ece Ah, de skal ikke drepe den nei. Da dropper vi å redde den. Men de skal kastrere den jo Så den ikke får masse unger ... Oh well, er for håpentligvis flere som lusker rundt i Nord-Trøndelag og Nordland ^^ *bilde* LolIdaen min her oppe har en sånn, vel, jeg tror faktisk hun har to. Og ører. Alltid lurt på om hun er japanofil og furry, eller bare en av dem, men aldri fått meg til å spørre. Pocky er btw oppskrytt. Smaker kvikk-lunch dyppa i likør.
Slimda Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 LolIdaen min her oppe har en sånn, vel, jeg tror faktisk hun har to. Og ører. Alltid lurt på om hun er japanofil og furry, eller bare en av dem, men aldri fått meg til å spørre. Spørr, og vis oss bilder.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Det meste fra manga er oppskrytt.
b-real Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Noen som kan svare meg på hvorfor det ofte er sånn at om man bestiller cola på en restaurant så får man Pepsi/Pepsi Max på glassflaske, men i butikken så får man bare Cola på glassflaske? Jeg har hvertfall ikke sett Pepsi Max på glassflaske i butikkene da. Edit: Ble et litt rotete spørsmål, men si ifra om dere ikke skjønner. Det har med at Pepsi har gått inn avtaler med stedet og de serverer kun det da de får "pepsi" sine varer og ikke coca-cola. Er vist billigere å gjør det slik sa hun sjefen på den resturanten jeg jobbet som servitør en periode.
Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 LolIdaen min her oppe har en sånn, vel, jeg tror faktisk hun har to. Og ører. Alltid lurt på om hun er japanofil og furry, eller bare en av dem, men aldri fått meg til å spørre. Spørr, og vis oss bilder. Ha ha ha. Kanskje jeg spør a når a kommer bortom senere i dag ^^
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Jeg tror spørsmålet er: Hvorfor finner man aldri pepsi max på glassflaske i butikker, bare på restaurant?
Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Also, snus, brus og joddling fungerer utmerket når man prøver å feilsøke hvorfor ens insert edge loop-tool ikke fungerer som den skal. Verken for meg eller andre i klassen når de kommer bort til meg for å vise meg hvordan det skal gjøres.
b-real Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Jeg tror spørsmålet er: Hvorfor finner man aldri pepsi max på glassflaske i butikker, bare på restaurant? Urk..k...my bad. Nei du kan så si.
Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Ikke stort nok marked? Folk får opprette Facebook-gruppe.
b-real Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Ja det er jo en så fantastisk ting å gjøre,vi ser jo hvilken fantastisk slagkraft disse facebook gruppene har
CypheroN Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Ja det er jo en så fantastisk ting å gjøre,vi ser jo hvilken fantastisk slagkraft disse facebook gruppene har Det har jo vært det da. urge på stor flaske, et eller annet med div. sjokolader, etc..
Slimda Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Grandis uten paprika, (nesten) skutt krek, mm.
b-real Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Greit, kanskje mat-biten har utrettet noe..skal gi dem det.
Br0dskive Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Tror aldri at jeg har vært så sulten som jeg er nå!! O.o Nesten så jeg får en sånn "afrikabarn-mage"!!!
Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Yeah. Har vi fått noe ut av noen av oppropene på www.opprop.no?
Natrich Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Yeah. Har vi fått noe ut av noen av oppropene på www.opprop.no? Tror åpningstidene på Rygge Flyplass ble endret pga massivt press derifra
Deadringer Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Ja det er jo en så fantastisk ting å gjøre,vi ser jo hvilken fantastisk slagkraft disse facebook gruppene har Fikk tilbake Tropo også. Men nei, sjansen for at facebookgruppene har noe som helst for seg er liten. edit: Fuck yeah, purker har sperra inne idioten som kjørte på bilen min i starten av desember og han skal betale meg taksten jeg fikk(over 19k). Blir bra med ny dør. Endret 26. januar 2010 av Nyhus
Skjelvgråt Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Jeg hadde heller ingen penger til å kjøpe noe godt å spise. Men så pratet jeg litt med en mann i køen på butikken, også fikk jeg plutselig 50 kr
Anbefalte innlegg