Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uh. Er så mett etter det jeg spiste for 3 timer siden ennå at jeg ikke får sove x).

Skal jeg gå å rydde siden typen kommer i morgen eller slacke her?

Vet hva jeg burde gjøre men xD

Skrevet
Uh. Er så mett etter det jeg spiste for 3 timer siden ennå at jeg ikke får sove x).

Skal jeg gå å rydde siden typen kommer i morgen eller slacke her?

Vet hva jeg burde gjøre men xD

How fun x) Her er det kjerringa som kommer senere :p

Burde rydde jeg og. Er ølflasker overalt her x) Snart er to to-tre stk som joiner samlingen på gulvet før jeg slokner :p

Skrevet
Barf. Jonas, jeg fikk ikke tatt turen i dag, som du merket. Fikk ikke mulighet til å spørre om nummeret ditt heller i dag D= Så da ble det litt vanskelig :p

Greit nok, tinga er her fortsatt :wee:

isilme: Du burde slække'n her. Det er best sånn :----D

Skrevet

Akai, da slacker jeg her på forumkaféen med "god" samvittighet;D Kommer ikke til å være innpå her i det hele tatt i helga uansett så. Huhu.

Får ta det igjen i morgen.

Aanyway. Ka skjer?

Skrevet

Skjønner faen ikke hva som er galt her jeg. Har 4mbit linje, men jeg sitter jo med ping på 3000 til 8000 i forskjellige MMO's.

*forbanne seg over visse ting og gå vekk fra pcen*

Skrevet

Nei, jeg blir irritert nok til at jeg faen meg SKAL fikse det også vettu. :wee: Selv om jeg ikke har peiling på sånt.

Har prøvd å døgne i flere dager nå, men plutselig så våkner jeg på sofaen etter mange timer og må prøve på nytt igjen. Håpløst det der. Husker jo ikke engang at jeg har lagt meg så.

Men i dag skal jeg klare det. Skal vel snart finne noe mat tenker jeg.

Skrevet (endret)

Jeg begynner som oftest på jobb klokken 16:00, så døgnrytmen er dertil. Sitter våken til 5-6tiden om morgenen og står opp rundt 11 normalt.

Orker ikke tanken på å døgne lengre, ble alltid så kvalm og uvel av det.

Men lykke til med døgninga!;) Og den der med å våkne på sofaen etter noen timer kjenner jeg til. Litt småkjipt.

Flygende Rektum:

Opp klokken 06.45? :omg: Legg deg=P

Endret av Isilme
Skrevet (endret)

Hvorfor drikker du øl før du skal på jobb?

Isilme: Ja, merker at det blir vanskeligere med døgninga jo eldre jeg blir. Men men, det blir bedre så fort jeg får meg jobb regner jeg med.

Endret av DemonFudge
Skrevet

Vet ikke O_O Har blitt en vane å ta seg noen øl hver dag ^^ Rett og slett fordi det smaker godt og jeg liker det så mye =) Dessuten er det ikke snakk om å bli full eller noe slikt. Jeg slapper av bedre med en øl eller to om dagen. Eller sjeldnere for den sakens skyld ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...