Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Yay, i morgen skal jeg på opplæring hos Respons Analyse AS, som driver med telefonintervjuer. Håper jeg får jobb der, hadde vært utrolig deilig å få seg jobb nå. http://responsanalyse.no, de virker jo relativt seriøse om man skal tro websiden deres. Samler blant annet inn informasjon for aftenpostens partibarometer.

Endret av Snorre
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hey alle sammen :D Nå har mrbjoern Natur og Miljø time. Planlegging av diseksjon, eller hva det nå heter xD Vi skal operere griser, hvertfall :wee:

nice, husker vi hadde diseksjon av kuøye på ungdomskolen. var gøy

Skrevet

d vakkeno gøy å bli bænna asså.

jeg er IKKE Espen, vi har bare samme ip lissom, fordi vi jobber på samme sted.

tihi, Espen, jeg ser deg! jeg ved hvor din stol bor! :p

Skrevet
whats up?

Har vært i banken, på sosialkontoret siden legen er så jævlig treig med å hjelpe meg med den søknaden på NAV, prøvd å bestille time hos legen men fastlegekontoret er trege med å overføre meg til nye legen, ringt fastlegekontore og venter på at lunsjen er ferdig på legekontoret så jeg kan ringe dit igjen.

Ja og så skal jeg ned å poste et brev etterpå....

Loveless: Du har PM.

Skrevet
Vi vet du vil! Innerst inne lengter sjelen din etter å bli badet i blod!

Eller ikke. Oo

Ekle jævel. x)

Jessda. \o/

Norsktime snart, og så skal man opp til slakteren. Har vi forresten en bakedate i dag, Nie? :wee:

Ehm. Ja, men du drar IKKE med deg blod opp til meg. oO

Er det noen her som ser logikken i at jeg som går MEDIA må lære hvordan man bygger kirker?

*slenge diverse banneord i retning prøven*

Skrevet
Hey alle sammen :D Nå har mrbjoern Natur og Miljø time. Planlegging av diseksjon, eller hva det nå heter xD Vi skal operere griser, hvertfall :wee:
Vi hadde det gøy (eller. Jeg i hvert fall, var en del jenter som friket av det) med griseherte og kuøyne.
Skrevet (endret)
Espen, jeg ser deg! jeg ved hvor din stol bor! :p

ser deg også... men poenget ditt er?

jeg vil også ha pm :(

Endret av Espen pai
Skrevet
Espen, jeg ser deg! jeg ved hvor din stol bor! :p

ser deg også... men poenget er?

jeg vil også ha pm :(

husker ikke... =/