Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han schnell-karen er hva vi kaller et forumtroll. Hver dag ser det ut som han finner på noe nytt å "irritere" oss med. Som at han hater skolen. Eller hater å pusse tenna. Eller hater å plukke opp bikkjedritt. Eller at bikkja har svelget en kassett (like, sure). Og han tar over denne tråden hver eneste gang fordi dere fyrer dere opp. Ignorer tosken så gidder han ikke finne på flere rare tråder eller ting å irritere oss over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han schnell-karen er hva vi kaller et forumtroll. Hver dag ser det ut som han finner på noe nytt å "irritere" oss med. Som at han hater skolen. Eller hater å pusse tenna. Eller hater å plukke opp bikkjedritt. Eller at bikkja har svelget en kassett (like, sure). Og han tar over denne tråden hver eneste gang fordi dere fyrer dere opp. Ignorer tosken så gidder han ikke finne på flere rare tråder eller ting å irritere oss over.

men men, er så morsomt å se hva han finnerpå :(

Skrevet
Nei, eg trur ikkje eg vil angre på at eg i tilleg til å vere mann nok til å innrømme at eg er ein dårleg sjåfør ,så satsar eg på kollektiv trafikk og sparar miljøet. Mhm, for ein idiot eg er

det var han foresten ikke sist gang vi diskuterte det :tease:

Skrevet

Jeg har ikke vinterferie at all, men stikker likevel en uke til Stavanger midt i februar.

Vi gjør ikke noe nyttig på skolen, så da drar jeg min kos og besøker slekt og venner i stedet :)

Skrevet

åh fy sattan så kjedelig "familiemiddag" er. Blir bare samme samtaleemne hver søndag med mamma, pappa og mormor :roll: , hva man spiser til frokost, hvor mye osv osv. Yeeey.

Skrevet
åh fy sattan så kjedelig "familiemiddag" er. Blir bare samme samtaleemne hver søndag med mamma, pappa og mormor :roll: , hva man spiser til frokost, hvor mye osv osv. Yeeey.

høres veldig.....    spennende ut :roll:

Skrevet
høres veldig..... spennende ut :roll:

Still Alive :)

Høre om hvor dårlig ungdommen nå tildags er iforhold til før, og at vi er bortskjemte osv osv. Få høre at jeg alltid var en glad unge, men nå så er jeg ikke det lenger. Skikkelig gøy!

"Husker du den gangen du gjorde det og det? (ahahahah)"

Skrevet

Halloen.. Jeg er ganske så ny her og håper på å trives her. :)

Foreløpig, så ser dette ut som et greit forum. :D

Jeg kan være usseriøs til tider (det betyr hele tiden).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...