j-- Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Haha, å bli kastet ut er alltid like morsomt, Kanin ^_^ Hva med å flytte til en stor hybel/liten leilighet i utkanten av Oslo sammen med Chris?
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Hihi, mora mi har sagt at hun har meg med glede hjemme ut i 20-åra. Selv om jeg ikke akkurat vil være det, men...
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Noen har fått med seg at jeg er glad i shutupwomangetonmyhorse.com ihvertfall:
Bytex Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Turbo snake virka OK men veldig "tv shop". Dubbinga gjør det ikke akkurat bedre.
Datasmurf Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg ble trua med å bli kasta ut til jeg tok hintet og ble ferdig med vgs og flytta ut frivillig
lockdog Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Mhm.. Enda mer homofilt at man ikke kan mappe skydrive som en nettverksstasjon. Er en kvasiløsning for det (Gladinet), men dette fungerer langt i fra godt nok.
After Dark Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Dere babler om at 10 K er dyrt for en leilighet dere kan dele med andre. Bor i Oslo jeg, men hjemme hos foreldrene mine. For det er så dyrt å bo i leilighet, så det har jeg ikke råd til. Synd mamma kaster meg ut neste år Oslo står oppført i Guinness rekordbok som verdens dyreste by å bo i i år.
lockdog Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Tipper Stavanger/Sandnes kommer på en god 2.plass
After Dark Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Tviler. Var vel Tokyo som var nr. 1 i fjor. Bare oslo som plutselig skal være så knalldyrt da. og London City er vel det dyreste på leie av kontorlokaler om jeg husker rett.
lockdog Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Føles slik i hvertfall. Får jo en enebolig med stor hage der jeg kommer fra for samme prisen som en liten leilighet her
kanin333 Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Haha, å bli kastet ut er alltid like morsomt, Kanin ^_^ Hva med å flytte til en stor hybel/liten leilighet i utkanten av Oslo sammen med Chris? Har lyst til det, men Chris er jo et år yngre. Han har tross alt et år igjen på vgs.
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg blir mer og mer overraska over hvor unge folk inne her er jeg. Er noe feil når en føler at 21år er steingammelt.
n4w Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Nei, skal man komme seg i seng tidlig for en gangs skyld?
lockdog Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Nå er ikke OT forumene plassen å leite etter de mest modne her på forumet da
j-- Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Haha, å bli kastet ut er alltid like morsomt, Kanin ^_^ Hva med å flytte til en stor hybel/liten leilighet i utkanten av Oslo sammen med Chris? Har lyst til det, men Chris er jo et år yngre. Han har tross alt et år igjen på vgs. Det er svia for å leke med småripsene, det =3 Hmm, straks gjøre samfunnsfagoppgave. 3 sider om forskjellige kilder til i morra.
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Det er svia for å leke med småripsene, det =3 *host*
Anbefalte innlegg