Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er visst emo ifølge noen av guttene i klassen.

:roll:

Hun til venstre (eller øverste, om du har udynamisk skin 8D) var skremmende hot.

Skrevet

Øhm, hvorfor er de dumme? Om halve serverparken deres kneler må det ha vært noe dere har gjort. Om en server kneler er det muligens produsent :p

Skrevet
Øhm, hvorfor er de dumme? Om halve serverparken deres kneler må det ha vært noe dere har gjort. Om en server kneler er det muligens produsent :p

Det er en server, men innpå den ligger halve serverparken. Virtualisering vett.

Den bare bestemmer seg for å stoppe engang iblant

Skrevet (endret)
Aok.. Kjedelige greier. Er det en bladservere, eller vanlig fullsize 19"?

Vanlig fullsize 19" 2U rackservere

og ja.. det er kjedelig. må vente på patcher lzm

Endret av PepsiCo
Skrevet

Way, meg til særp om en times tid for å besøke en kamerat. Skal også frakte en sofa noen mil etterpå, i tilhenger. Det blir gøy, for det sprutregner :fun:

Skrevet
Way, meg til særp om en times tid for å besøke en kamerat. Skal også frakte en sofa noen mil etterpå, i tilhenger. Det blir gøy, for det sprutregner :fun:

Merker detta. Ny storm på vei

Skrevet

Merker detta. Ny storm på vei

Ja, kan se sånn ut. Morsomt for meg som skal jobbe ute heeele lørdagen 8D

---

Jeg har funnet meg ny hobby. Man tegner noen sirkler inni hverandre på et whiteboard, og deretter steller man seg et par meter unna og spille "dart" med harddiskmagneter :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...