Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Ja det er hardt å leve, eh?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen her inne som er lystene på å game starcraft med meg? Har en kompis jeg skal lære opp litt, så jeg trenger en til på laget vårt som kan det han driver med. 3vs3 fastest is the shit im talkin'bout.

Skrevet

Har aldri spilt Starcraft. For meg virker det som man må ha spider senses og flash gordon type fingrer for å holde følge med de som har spilt i 15 år online.

Skrevet
Ja det er hardt å leve, eh?

Absolutt. Sesongen er snart over og jeg vil ha kjerra ute en siste gang før høsten kommer. Og for tiden jobber jeg så ufattlig lite at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med all den tiden.

Skrevet
Har aldri spilt Starcraft. For meg virker det som man må ha spider senses og flash gordon type fingrer for å holde følge med de som har spilt i 15 år online.

Seff må du det, men når snarveisknappene sitter og en kan teknikken blir det total pwnage.

Skrevet
Er det ikke bare å ha pugget alle tech trees så du veit akkurat hva du skal produsere og akkurat når?

Ikke helt. Starcraft har ikke det samme "systemet" på slikt som f.eks Age of Empires.

Skrevet
Hippi-partey på onsdag :p

Noen idèer på bukse + sko?

Bånd rundt hodet? :D

Ei venninne av meg tok ett Aloha Hemp kjede rundt skoen sin! Det var ganske kult =D

Skrevet
intervall jogging kanskje.. jogg litt sakte i starten og bygg gradvis oppover. for å bare varme opp holder det vel å jogge i rundt 15 min ellernoe sånt.

Oppvarming og jogge i 15 min passer ikke i samme setning...

Skrevet
intervall jogging kanskje.. jogg litt sakte i starten og bygg gradvis oppover. for å bare varme opp holder det vel å jogge i rundt 15 min ellernoe sånt.

Oppvarming og jogge i 15 min passer ikke i samme setning...

+1!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...