Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært ute å sykla 4 mil i pøs regnvær. Turen skulle egentlig blitt 9 mil, men siden jeg var så flink å punkterte på BEGGE hjula, så ble den ikke lenger. Kan legge til at det var rimelig kaldt.. 10 grader og regn. :w00t:

Skrevet
"KLASK i anstiktet til Mikkel"

Nå har du 2 valg:

1: Du kan vaske deg

2: Eller slikk i deg den hjemmelaget paien som jeg kastet

:ph34r:

Amanita!

I DNFK igjen!

Har savna å se deg her, mann!

Skrevet (endret)
"KLASK i ansiktet til Mikkel"

Nå har du 2 valg:

1: Du kan vaske deg

2: Eller slikk i deg den hjemmelaget paien som jeg kastet

:ph34r:

Amanita!

I DNFK igjen!

Har savna å se deg her, mann!

takk smurfen :love:

skulle ikke være latter-smiley:S

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet (endret)

m20070317.gif

M kommer forresten med nye striper snart. Han har vært sykemeldt i et halvt år, iflg et nylig intervju i Dagens Næringsliv har han et tonn nye striper som bare venter på å komme ut.

Endret av Bytex
Skrevet

Jeg leser at det visstnok skal være en mulighet for å laste ned videoer fra youtube uten 3. parts programvare, så lenge upploaderen vill det, men jeg finner jo ingen ting. Det er vel ikke bare for USA?

Skrevet

På tide. Jeg sa nesten opp abonnementet for litt siden. Kun gamle M-striper, og de gode biseriene er byttet ut med middelmådige.

Can't wait for new content:D

Skrevet (endret)

Jeg har hengt på M-forumet på spray.no (de som postet daglige dagbladet-striper), der har han vært etterlyst siden fjor vinter uten noen som helst svar annet enn spekulasjoner om sykdom og små hint i ledere i bladene.

Iflg DN var han overstresset, demotivert og hadde kraftig ide-tørke, pluss at han gikk forkjøla i flere uker pga overarbeiding. Han reiste rundt på signeringer og hadde deadline-spøkelset konstant hengende over seg. Til slutt sa bare kroppen stopp og det ble langvarig sykemelding. Å lage daglige striper krever visst enormt mye arbeid med fargelegging, utarbeiding og bearbeiding av punchline og tegning. Han bruker gjerne 8-10 timer på en enkelt stripe fra start til slutt.

Endret av Bytex
Skrevet

En skulle jo ønske livet som tegneserietegner er slik:

m20090918.gif

Men tenk på hvor lang tid han brukte på å finne riktige tetris-brikker for å lage en perfekt penis?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...