Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)

Ringnes smaker horribelt.

EDIT: Er enig i at det finnes lite god norsk øl som er mulig å få tak i og som ikke koster alt for mye, eneste jeg har funnet til nå er Hansa Premium.

Endret av Slettet+6132
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du boikotter Ringnes da, så kanskje ikke så rart?

Ringnes er jo ikke supergodt uansett.

EDIT: Er enig i at det finnes lite god norsk øl som er mulig å få tak i og som ikke koster alt for mye, eneste jeg har funnet til nå er Hansa Premium.

Prøvd Aass classic? :love:

Ih. Jeg er infisert av en haug med parasitter :---(

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Prøvd Aass classic? :love:

Hmm, må prøves.

Får tak i det på alle butikker med et godt ølutvalg regner jeg med?

Skrevet
Er vel bare spørre om de kan bestille det til deg?

Det er da altfor enkelt, jeg foreslår at han oppsøker alt av vinmonopol i hele landsdelen først.

Skrevet
Er vel bare spørre om de kan bestille det til deg?

Da må jeg jo snakke med de :|

Jeg prøver å unngå å prate generelt så lenge det kan unngås.

Bare se ned / bort og drikke min sprit i fred.

Skrevet (endret)

Finn.no er genialt. For 245 kr har jeg nå fått meg 4 pensumbøker, skal hente 3 av dem i morgen. På dette har jeg spart 848 kr (om jeg regner billigste alternativ for på nett i andre bokhandlere som selger nytt). I tillegg til det, skal vi hente et tv-bord og cd/dvd-hylle gratis på torsdag. Joho! :!:

Endret av yvonne2
Skrevet

Pensumbøker er dyrt :(

Heldigvis kan jeg bruke samme bøker i flere fag, fysikkboken holder vel til omtrent alle fysikkfagene jeg skal ha etterhvert, og med 90-ish studiepoeng i fysikk så er det endel.

Skrevet
Hva studerer du da?

Skal begynne på engelsk bachelor.

Pensumbøker er dyrt :(

Heldigvis kan jeg bruke samme bøker i flere fag, fysikkboken holder vel til omtrent alle fysikkfagene jeg skal ha etterhvert, og med 90-ish studiepoeng i fysikk så er det endel.

Ja, jeg vet, så jeg prøvde å lære fra tidligere år. Har en del fra før heldigvis, siden jeg har tatt engelsk som en del av allmennlærerutdanningen. I tillegg har kjæresten min en del bøker for exphil, så ikke alt jeg må kjøpe.

Skrevet
æææ! bare 3 dager til nye monkey island kommer ut! :D

ja også er det 16 og 26 dager til jeg finner ut hvilken skole jeg kommer inn på :( :o

Jeg fikk svar i går. Deilig å vite at jeg faktisk har noe å gjøre før jeg flytter til ei gudsforlatt bygd.

Skrevet
Det ordna seg? Supert! Gleder meg til den markensaken. :wee:

Jeg óg! Er visst Hellbillies og Return som skal spille i år. Det blir skikkelig bygdefest, med andre ord. Men du må nesten få kommet på besøk litt før det óg, så du får vært med å bade. Er 24 grader i Eikeren nå! :new_woot:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...