Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Haha.. Flere som har prøvd dette spillet før? Minecraft.

Satt til klokka 6 idag tilig med dette! haha :p

Prøvde det nå.. kinda intriguing, men fant ikke noe poeng?

Er ikke noe poeng da. Tingen med spillet er at du kan bygge hva faen du vil. :p

..jeg syns poenget var å grave dype huler og slippe en haug sånne nolduser nedi, og se om de kom seg ut :p

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Weird...

Rullegardinen begynne bare og rulle seg sakte oppover .. :p

Skrevet
Er det kult om jeg soler meg slik at jeg blir brun bare på forsiden av kroppen?

Ingen vits å sole seg på ryggen da man ikke får noe farge i ansiktet på den måten syns nå jeg. Dessuten er det litt kult å ha en mørk og en lys side.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Selvfølgelig er det det.

Skrevet
No matter if you're black or white (8) Men jeg er enig, det suger å ligge med magen ned og sole seg, ekstremt upraktisk og ganske lame.

Dessuten bråvåkner du plutselig av at noen heller isvann nedover ryggen din eller kjører en flaske hardt og brutalt opp mellom rompeballene dine. Akk. :no:

Skrevet
No matter if you're black or white (8) Men jeg er enig, det suger å ligge med magen ned og sole seg, ekstremt upraktisk og ganske lame.

Dessuten bråvåkner du plutselig av at noen heller isvann nedover ryggen din eller kjører en flaske hardt og brutalt opp mellom rompeballene dine. Akk. :no:

Hva faen? :lol:

Skrevet

Fra Nordland og nordover er det imidlertid mer variert vær og temperatur. Søndag klokken 15 ble det målt fem grader i Båtsfjord. Meteorolog John Smits ber folk her unytte finværet når det er der.

Wat

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Hahaha !

Jeg hadde ikke likt det jeg. :)

Skrevet

Tar meg FINT en tur til nordnorge jeg, nå..hater å sove i tropevarmenatt, senga blir fuktig og klam og man ligger bare og snur og vrir på seg og kikker på vekkeklokka hele natta.

Skrevet

Haha, jeg ble faktisk tilbudt tur til Lofoten, men hell no! Det er meldt 30 grader hele neste uke, jeg har ferie og ikke FAEN om jeg skal kaste bort en hel uke på å vugge rundt i båt i 15 grader! :tease:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...