Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har en bil som tar 0.4 på mila, drikker ikke olje og trenger kun å fylles hver femte uke :p Koster 250 spenn å fylle tanken

Say what? Har du utviklet en ny supermotor? Eller er det billigsalg på bensin der du bor? Jeg kjører ca 30-60 min hver dag, og er fornøyd med å bare måtte fylle hver andre uke for ca 650-700,-

Skrevet

Mnjaaaa :p Kjører kun tur-retur jobb. noe som det var snakk om i denne sammenhengen og det er 1.5 km til jobb :innocent:

Jeg har en bil som tar 0.4 på mila, drikker ikke olje og trenger kun å fylles hver femte uke :p Koster 250 spenn å fylle tanken

Say what? Har du utviklet en ny supermotor? Eller er det billigsalg på bensin der du bor? Jeg kjører ca 30-60 min hver dag, og er fornøyd med å bare måtte fylle hver andre uke for ca 650-700,-

Jeg kjører japsebil! :ph34r:

Skrevet

Do want.

Jeg skal vrake førstebilen min i dag :( Det blir vemodig, ble veldig glad i den gamle kassa etterhvert. Mye irritasjon og mye glede i den bilen.

Jaja, jeg får kose meg med at jeg er storfornøyd med den nye bilen

Skrevet (endret)

Jeg har en mazda 323 fra 86. Det eneste som er feil på den nå er pittelitt overflaterust :ph34r: Ellers er alt som om den skulle vært kjøpt i går.

so cute :love:

post-131886-1245912708_thumb.jpg

Endret av Mikkel™
Skrevet (endret)

Førstebil, Volvo 440 -94 modell

post-118669-1245913053_thumb.jpg

Andrebil (nåværende), Audi 80 -92 modell

post-118669-1245913067_thumb.jpg

Rotet litt :p Men gidder ikke fikse spoilerne, må i møte. SNAKES (on a plane)

Endret av kanonkent
Skrevet

Kollektivtrafikk er veldig greit, så lenge det fungerer.

Nei, straks på tide å komme seg på jobb. Har alt sittet og kodet på et lite prosjekt i et par timer nå, men det er hobbyish :wee:

Skrevet (endret)
Kollektivtrafikk er veldig greit, så lenge det fungerer.

Nei, straks på tide å komme seg på jobb. Har alt sittet og kodet på et lite prosjekt i et par timer nå, men det er hobbyish :wee:

Kjekt da ^^ Jeg skal straks ut og feire bursdagen min før det bærer rett til flyplassen for reising i hele dag. Fikk i skrivende stund sang på døren av min mor, hennes samboer og samboerens datter..

Endret av MSg
Skrevet

Stikke på jobb frister lite. Jeg drar hjem fra Roma i dag og har bare igjen en dag på jobb før jeg har ferie. Det blir kjekt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...