Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
@clvn

Jeg publiserte alle på Redtube, endatil med rulletekst som listet opp hovedrolleinnehavere. Håper du elsker meg likevel.

Ja, jeg elsker deg fortsatt, pus <3

Gidd å friste meg!

Yay, en person ble fristet! Det kan jeg leve lenge på :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet
Med dere så er jeg det ja:)

Er ikke så veldig mange som hadde fått meg til det, men kan ikke takke nei til det der da:D

Vi får dra på spa-weekend en gang da :p

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Gidd å friste meg!

Yay, en person ble fristet! Det kan jeg leve lenge på :D

Synes du skal ta med en pose med masse smågodt til Wacken og gi til meg og Lars på Wacken, ellers vil ikke vi drikke med deg!

:innocent:

Skrevet (endret)

Oj, Minor Majority og så rolig Opeth ble litt mye depresivmelankolsk for min del i kveld. Nå slenger jeg godteriet i skapet, og tar med meg en 25cl Cola Zero-flaske inn i dusjen. Awesomeness, here i come! :D

Anfall: Jeg skal gi dere det beste i hele verden! Dere skal få Happy Hippos, det er nam!

Endret av clvn
Skrevet
Oj, Minor Majority og så rolig Opeth ble litt mye depresivmelankolsk for min del i kveld. Nå slenger jeg godteriet i skapet, og tar med meg en 25cl Cola Zero-flaske inn i dusjen. Awesomeness, here i come! :D

Mm..hm. Lov å spørre hva du skal med flasken i dusjen?

Eller vent, hold oss i spenning.

Skrevet

Da har jeg pakket så og si alt som skal være med til hove! :D

Drar ikke før overimorgen, men har tett skjema i morgen, så da rekker jeg ikke stort :p

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Anfall: Jeg skal gi dere det beste i hele verden! Dere skal få Happy Hippos, det er nam!

wat

Skrevet

Hmm ... Kanskje barbere meg, lurer litt på det.

Eller bruke sparepenga på klær. Frister også. Jeg trenger nye sko, håper å få dratt til Trondhjem senere i dag.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...