Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Fikk jeg DVD'en fra deg? ;O Kjedelig å sende hverandre gaver synes jeg, men men. Litt surt ja, fordi jeg trodde jeg var smart som sendte noe jeg slapp å kjøpe (hadde fått pokersettet til bursdagen, men hadde allerede et) men det kostet jo skjorta å sende det pga vekten... :/ Uansett, dvd'en kom godt med da! Gisle sier hvert år at han skal fikse så vi sender til noen andre enn vi mottar fra, men han klarer det aldri
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 uff, nei er så sår:S Jaa, men i oktober er du ikke sår!
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Enig, I lol'd. Hvordan har det seg at jeg i praksis sitter her og voldtar F5-knappen men aldri ser at f.eks. Herr Brun er i tråden? Det står her nede at jeg er i tråden, når jeg leser.
Sitronsaft Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Har nesten litt for god helse jeg ^^ (nesten folkens, rolig nå)
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 (endret) Spesielt DEN helsen.. ja, DEN er viktig den... Så god at du har satt av 3 timer daglig til "lufting" av DEN. uff, nei er så sår:S Jaa, men i oktober er du ikke sår! Kanskje ikke, fortsetter det i dette tempoet så må jeg bytte pakning. Endret 16. juni 2009 av Amanita Muscaria
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Har nesten litt for god helse jeg ^^ (nesten folkens, rolig nå) Nytt tema? Lei av å snakke om sitrondråpa?
Sitronsaft Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Så god at du har satt av 3 timer daglig til "lufting" av DEN.Hahaha. Jepp Av nysgjerrighet, irriterte det deg på noen måte at jeg brukte caps lock?
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Gøy. Klarte å klemme en finger når jeg stengte kabinettdøra. Stålkabinett med treg dør er litt småkjipt. Men nå var 4 disker ekstra tilkoblet, og da gjenstår det bare å gjenopplive en gammel vmware-server.
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 neinei:D Absolutt ikke, jeg brukte bare DEN for at vi skulle forstå at det var DEN vi pratet om;) Vi skifter tema til ullsokke fylt med rosiner og havregrøt
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Jeg vil nyse. Det kiler i nesen! Se mot lyset! (eller er det da man slutter å nyse?) Det skal i hvert fall rime.
Mikkel™ Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Hvem stemmer for blodøving av Whiskey In The Jar klokka 2 på natta?
Sitronsaft Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Nytt tema? Lei av å snakke om sitrondråpa?Kan godt snakke om deg! Er ikke lett skal jeg si deg.. Hva synes folk om twilight? Jeg snakket om det med to jenter i sted, begge skal så klart se den nye filmen "New Moon" og begge sendte meg så klart et bilde av guttene i filmen etterfuglt av "Du kan ikke si at du ikke synes dette er hot".
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Nytt tema? Lei av å snakke om sitrondråpa?Kan godt snakke om deg! Er ikke lett skal jeg si deg.. Hva synes folk om twilight? Jeg snakket om det med to jenter i sted, begge skal så klart se den nye filmen "New Moon" og begge sendte meg så klart et bilde av guttene i filmen etterfuglt av "Du kan ikke si at du ikke synes dette er hot". Har ikke lest bøkene, men sett filmen. Den er jo underholdende nok. Jentene har rett, heite gutter i filmen. Men hun jenta er jo supersøt da, så dere har noe å se på selv.
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 ja, gå og spill. Trenger du virklig hjelp av meg til og bestemme deg så bør du vurdere psykatriske:P
Anbefalte innlegg