Flabba Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Nice flabba. Jeg og vil ha mer blekk på kroppen . Tror jeg får spare opp litt iløpet av høsten slik at jeg kan blekke meg. jeg får min veldig billig faktisk så jeg er fornøyd:D
j-- Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Nei, kom igjen da, ikke ha feil på nettsiden deres nå, Dell! Jeg driver jo og jobber med fagprøva her =/ KOSMONAUT!
MSg Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Billig er ikke nødvendigvis bra; billig/gratis betyr som regel at noe er så gjennomført kjipt at man ikke kan ta betalt for det. Reflekser i banken er gratis. Et slag i trynet er gratis. å gå ut med søppelet er gratis.
WheelMan Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 (endret) Billig er ikke nødvendigvis bra; billig/gratis betyr som regel at noe er så gjennomført kjipt at man ikke kan ta betalt for det. Reflekser i banken er gratis. Et slag i trynet er gratis. å gå ut med søppelet er gratis. Serious MSg is serious.. btw, ignorerer du meg i dag? : < Endret 8. juni 2009 av WheelMan
Flabba Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Billig er ikke nødvendigvis bra; billig/gratis betyr som regel at noe er så gjennomført kjipt at man ikke kan ta betalt for det. Reflekser i banken er gratis. Et slag i trynet er gratis. å gå ut med søppelet er gratis. sant så sant. Jeg fikk billigere fordi min lillesøster nettopp tok stor tattovering der + at jeg skal ta en annen svær en der også. Så det er flott.
j-- Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Serious MSg is serious.. btw, ignorerer du meg i dag? : < *sniff sniff* Jeg lukter desperasjon?
binko Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 I dag hadde vi "photoshop-tutorial". Ganske sikker på vi elever kunne mer enn læreren.
j-- Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Back from GYM Du løp barbeint i bare boxeren? jeg monger snart stygt på Dell sine sider. ÆSJ!
tsghost Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Back from GYM Du løp barbeint i bare boxeren? jeg monger snart stygt på Dell sine sider. ÆSJ! Nei, jeg satt på benken, drakk cola og lo av IKT-klassen som hadde dansing
j-- Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 hahahaha, awesome! Mye boy on boy-action regner jeg med!
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Flabba! Ikke ta tattis billig. Legg masse penger i det. Skal aldri ta en halveis billig tattis igjen
WheelMan Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Serious MSg is serious.. btw, ignorerer du meg i dag? : < *sniff sniff* Jeg lukter desperasjon? Ja, savner'n.. I dag hadde vi "photoshop-tutorial". Ganske sikker på vi elever kunne mer enn læreren.Sånn er det omtrent daglig her på huset - skuffende lærere
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 /want to buy massasje eller somadril. Faen så vondt i nakken at det er tilnærmet tortur her.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 *Tar på seg sandalene og løper toppløs til Lars med en bøtte Spenol og en cd med Vengaboys*
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 *Tar på seg sandalene og løper toppløs til Lars med en bøtte Spenol og en cd med Vengaboys* Spenol... Er ikke det for såre jur og spener?
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 (endret) Og ømme guttebasser som trenger massasje Endret 8. juni 2009 av Slettet-77do0b
zennox Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Årsprøve i 1T-matte i morgen. Noen råd til en desperat jævel?
Anbefalte innlegg