Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Blir lovende ikke det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå står Knockout Shotsa og godgjør seg i steikovnen, mens Torg3r og Ane ligger og halvsover på sofaen. Awesome :D

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Og hvorfor er det knockout shot? Kan vel bare kalle det Nachos.

Skal lage med Firestarter jeg nå(brødskive med syltetøy)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)
Og hvorfor er det knockout shot? Kan vel bare kalle det Nachos.

Skal lage med Firestarter jeg nå(brødskive med syltetøy)

Fordi det er navnet Peppes har gitt retten? :)

edit @ 05.07: Nå ringer klokka mi om en time og 13 minutter. Håper jeg klarer å stå opp da. *zzz*

Endret av clvn
Skrevet

Da var jeg tilbake etter en mnd selvpålagt ferie..fjernet hw.no fra alle bookmarks, skal prøve å ikke bli "hekta" pånytt igjen.

Skrevet

Har det gått en hel måned allerede? Høh.

Jeg har eksamen i elektromagnetisme i dag. Det er følgelig stor fare for at jeg kommer hit og sutrer rundt klokka to.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Har eksamen i Personlighets-psykologi idag.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Og da hadde en endelig kommet seg på jobb, sånn nogenlunde våken.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Er det det som er så populært fordi det har flervalgseksamen man kan gjette seg gjennom?

You are correct.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Jeg har også kommet på jobb.. for omtrent 15 minutter siden. Altså 5 minutter for sen i dag. Men fy faen så uvanlig godt det var å sove. På jobb her til klokken 15.30, så en times pause før jeg skal på jobb igjen klokken 17.00 - 19.00. Blir penger av sånt utover. Noe som kommer godt med når bilen skal på EU-kontroll i Juni, lommepenger skal spares opp til jeg skal på ferie, kamerautstyr og oppgradering av pc... i den rekkefølgen.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Særdeles lite... I likhet med her på jobb. Meen blir vel et vanlig kjør utover tenker jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...