Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Mmmmmmm... Graut fra kantina i dag ^^,

Utrolig mettende, samtidig billig.

Skrevet

Ordentlig laget grøt er noe av det beste som fins. Husker det var grøt hver fredag i kantina på gamleskolen min, noe av den beste grøten jeg har smakt.

Skrevet (endret)

Note to self: Betal noen for å kappe fingrene av alle lollebrukerne som bestemmer seg for å skrive på nynorsk bare fordi de vil. GJØR DET ET ANNET STED SÅ JEG SLIPPER Å LESE DET. Evt. lær dere det ordentlig.

"Å forstenda"

Seriøst???

Edit: ekstra spørsmålstegn for effekt

Endret av Hoppende Bryster
Skrevet
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrage

Okei, nå er jeg ferdig.

Kva er gale med nynorsk? Det er jo eit vidunderleg språk, om ein kan å bruke det.

Skrevet (endret)

Det er helt greit når man skriver det riktig og ikke finner opp tulleord. :hrm: Jeg har ingenting imot nynorsk, bare diverse brukere som forpester det. :ninja:

Endret av Hoppende Bryster
Skrevet

Noen som vet om det er noe pollen-kødd som svirrer rundt for tia? Yr.no sier at det ikke er noe (osloområdet), men jeg har snufset og snørret i hele uka...

Skrevet
Noen som vet om det er noe pollen-kødd som svirrer rundt for tia? Yr.no sier at det ikke er noe (osloområdet), men jeg har snufset og snørret i hele uka...
Vel... Når det regner så blir vanndammene gule. Det må jo nesten bety noe?

DAMN YOU sameboe!

Skrevet
Vel... Når det regner så blir vanndammene gule. Det må jo nesten bety noe?

I was zhe firzt! :w00t:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...