Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cyph: Jeg har endelig sett Pianisten! Den var flott.

Det er en rørende og flott film. Sett 'Schindler's List' enda? Min favoritt i Krig+drama-kategorien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja men seriøst, jeg trenger litt tips her.... trenger liksom penger litt kjapt =p

Hehehehehe....

Neida. Du har vel noen filmer eller noe som du kan selge? Kan jo levere dem inn til gamestop. Eller selge klær på mote.no?

Skrevet (endret)

Men... stakkars hund1. :/

Edit: Oi, mente at jeg så Schindler's List på skolen. Den var vakker, men jeg kommer ikke til å se den igjen.

Endret av Hoppende Bryster
Skrevet
Men... stakkars hund1. :/
nå har du virkelig et stort dilemma.

Ut å gå i 10 minutter og føle deg bra etterpå eller sitte inne og ha dårlig samvittighet?

YEAH! :wee:

Skrevet
Edit: Oi, mente at jeg så Schindler's List på skolen. Den var vakker, men jeg kommer ikke til å se den igjen.

Jeg har sett den typ 6-7 ganger. Feller en tåre hver gang, og jeg griner ikke av mye.

Skrevet (endret)

hylo: Det er jo ikke snakk om ti minutter! Hun har jo så mye energi at det blir lenger enn det.

Cyph: Jeg får vondt av sånne filmer, jeg. Og tenker at jeg, som er et relativt empatisk menneske, ikke har behov for det. Men det var nok flere gutter i klassen som hadde godt av å se den.

Nå har jeg tatt på sko! Jeg kan jo løpe i ti minutter, så får hun kjørt seg litt.

Adrian: Muligens når jeg kommer inn igjen?

Endret av Hoppende Bryster
Gjest Slettet+5132
Skrevet
To øl or not to øl?

Kom hit isteden

Skrevet
hylo: Det er jo ikke snakk om ti minutter! Hun har jo så mye energi at det blir lenger enn det.

Nå har jeg tatt på sko! Jeg kan jo løpe i ti minutter, så får hun kjørt seg litt.

FLINKE :D

Srsly, flink.

jeg mener det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...