Demantios Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Som en kompis sa:Tragisk fett. Ja han var vel en kul kødd
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Sminke: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tre farger! \o/ Skulle tatt bilde da den var ny. Her har den vært på omtrent hele dagen. Jeg har speilrefleksbilder fra i går, men orker ikke legge dem inn nå. xD
Demantios Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Sminke: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tre farger! \o/ Skulle tatt bilde da den var ny. Her har den vært på omtrent hele dagen. Jeg har speilrefleksbilder fra i går, men orker ikke legge dem inn nå. xD Sminke er fett
b-real Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Joda..så hvordan har folket det sånn ellers? Står alt bra til med dere?
theoriginalAidskake Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 LOOOOOOOOL! Jeg liker ikke det nye nicket mitt. =( Crai.
the_fire Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har speilrefleksbilder fra i går, men orker ikke legge dem inn nå. xD Også kalt bilder?
Demantios Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Jeg liker ikke det nye nicket mitt. =( Crai.Ikke jeg heller Pepsico: ikke vær bajs mot eplefe!Jeg er da ikke det
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Tsk, tsk. Det går fint, CLVN. Jeg er litt emo for tiden anyways.
j-- Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Ingen liker Penis (mellomrom?!?! hva tenkte du på?) Trygve epilepepsico (som du burde het om du hadde hatt epilepsi): Mkaj =D Eple: Please don't be =/
Demantios Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 epilepepsico (som du burde het om du hadde hatt epilepsi): Mkaj =D Hah, mulig jeg har det.. Men forrige gang jeg snakka om det her ble jeg flamet fordi jeg ikke ville gå til legen med det
theoriginalAidskake Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Ingen liker Penis (mellomrom?!?! hva tenkte du på?) Trygve Skyld på Magnus (Zethyr)! Han som valgte det. =( PENIS (mellomrommellomrommellomrom) Trygve.
j-- Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 epilepepsico (som du burde het om du hadde hatt epilepsi): Mkaj =D Hah, mulig jeg har det.. Men forrige gang jeg snakka om det her ble jeg flamet fordi jeg ikke ville gå til legen med det Om du får en utredning på det, kan du da skifte nick til EpilePepsiCo? Hadde vært litt morsomt ^^ Og ja, du burde komme deg til legen! Skyld på Magnus (Zethyr)! Han som valgte det. =(PENIS (mellomrommellomrommellomrom) Trygve. *vifte med pekefinger* Du må aldri spille om brukernavnet ditt igjen! Har du lært det nå, Aids?
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Eple: Please don't be =/Jeg tenkte å ta anti-permanent og farge håret mitt svart med rosa striper i den nye, lange luggen min.
Demantios Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Om du får en utredning på det, kan du da skifte nick til EpilePepsiCo? Hadde vært litt morsomt ^^ Har ikke planer om det gitt Og ja, du burde komme deg til legen! Ikke faen, jeg skal ha lappen!
Fredrik Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Lappen > Epilepsi. Easy. DJ Sixty - Rainbow er egentlig ganske funky.
theoriginalAidskake Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 *vifte med pekefinger* Du må aldri spille om brukernavnet ditt igjen! Har du lært det nå, Aids? Lover! <3 Eple: Please don't be =/Jeg tenkte å ta anti-permanent og farge håret mitt svart med rosa striper i den nye, lange luggen min. Er ikke håret ditt veldig slitt? Husker jeg hadde en periode med mye faring, det tok skikkelig på. Skal farge håret selv i helgen, i en jevn brunfarge da.
Anbefalte innlegg