Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar kuk kano. Han fikk kanskje plutselig lyst på å starte karrieren sin, og så avviser dere han bare rett vest. Han er kanskje litt uheldig med navn, men gi trollet en sjanse da! :ermm:

Skrevet (endret)
Stakkar kuk kano. Han fikk kanskje plutselig lyst på å starte karrieren sin, og så avviser dere han bare rett vest. Han er kanskje litt uheldig med navn, men gi trollet en sjanse da! :ermm:

Nei, vil ikke beklage det.

Kanokuken hadde startet karrieren sin før, er bare noen som har en tileggskonto så de kan drive med kødd.......tror jeg!!

Endret av Fluesopp
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

For vel presse frem et ''omfeladels'' jeg også da.

Skrevet

Nei vet dere hva, drit i han. Han er sikkert en ordentlig kukfaen. Hvem bryr seg? Han eier jo ikke respekt! 2 innlegg siden 2005? Hva faen i hæjlvette er det for no' jævelskap? Nei la han ryke og reise, velkommen en annen gang!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Noen her som skal på Otc til helga?

I dont even know what that means. :(

Men om O står for Oslo så nei.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Var på Ttc da.

Skrevet
Var det bra?

Gruer meg som faen, en ting er og ligge og bli tattovert i 8 timer...en annen ting er og stå forran 5 dommere etterpå :ermm:

hmm, hva skal du gjøre når du ikke har mer plass da? :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jeg bare så på jeg. :)

Var vel A'okey.

Skrevet
Var det bra?

Gruer meg som faen, en ting er og ligge og bli tattovert i 8 timer...en annen ting er og stå forran 5 dommere etterpå :ermm:

hmm, hva skal du gjøre når du ikke har mer plass da? :p

Fremdeles en god del plass ja:)

men når kroppen er full så er det alltid noe som kan pusses på;)

Skrevet
Han må vel bare igjennom ilddåpen som de fleste andre. Det er det som skiller klinten fra hveten, og er det noe tæl i ham så holder han ut til han havner over kneiken.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...