Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Den hadde vært vakrere om jeg hadde fått meg mer søvn i natt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du skal på dass, så sover du der i en halv time ;D

+1

Jeg fikk faen ikke sove. Sovnet i 5 tiden. Ble vekket klokka 7 -.-"

Jeg våknet når du sovnet ;D

Skrevet

Gym er slitsomt, og vi hadde over 9000 år lang oppvarming. Etterpå spillte vi innebandy (og jeg måtte løpe masse, for ellers får jeg dårlig karakter). Til slutt skulle vi jogge, men det ble bare en gåtur. Nå sitter jeg på pc-en i gangen.

Skrevet

Gym er pes.

Jeg blir alltid skada, eller skader folk :p

Pådro meg senebetennelse i anklene etter hurtiggåing, og de neste gymtimene skulle jeg tilbringe på styrkerommet og klarte å få senebetennelsene i skuldrene.

Men jeg fikk stor pakke nå, afk.

Skrevet (endret)
Verden er vakker i dag.

Godt observert. :)

Fikk beskjed om at jeg må jobbe et par timer, men kommer til å bli en rimelig trivelig dag.

Endret av :--{D
Skrevet

Jeg sov lenge, tok livet med ro, stakk innom Kiwi og kjøpte jordbær og appelsinjuice, dro på skolen, satt ute i sola og spiste Sandwich-is, og nå er jeg inne og slækker. Læreren har muntlig test med noen tards.

Skrevet
Jeg sov lenge, tok livet med ro, stakk innom Kiwi og kjøpte jordbær og appelsinjuice, dro på skolen, satt ute i sola og spiste Sandwich-is, og nå er jeg inne og slækker. Læreren har muntlig test med noen tards.

Stakkars tardsa :( Det må tære på!

Skrevet
Verden er vakker i dag.

You betcha!

Bare gjøre seg ferdig på jobb nå, så er det på sjappa å handle ølkasser og grillmat, og streke rett ut på hytta!

Vår! :D

Skrevet

Jeg sov ca 10 timer i natt og har bare spilt WoW, 360 og loka her siden jeg våkna ^^

Og nå fikk jeg stor pakke med bøker så nå skal jeg sette meg ned og bruke helga til å lære meg PHP og MySQL. :D

Not, jeg skal på fylla <3

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...