Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hum. Trenger fornyelse i garderoben min Uff, kleshandling blir morsomt først når man har alt det grunnleggende og kan konsentrere seg fullt og helt om å finne tøffe t-skjorter på nettet. Enig med du.
Eplefe Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Jeg handler klær hele tiden, jeg. Litt og litt. Og ja, alle klær er laget av barnearbeidere i asia, spesielt mine håndlagde korsetter som jeg bestiller fra designeren. :\
Demantios Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hmm, why ? Fordi det finnes folk som er veldig overbeskyttende mot søstra si
Skarstard Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Problemet med å handle klær på nettet er jo at man ikke vet hvordan passformen er. Sant nok, men utvalget av morsomme dinosaurskjorter i norske klesbutikker er ikke akkurat overveldende. I'm awesome. Anyone agree? Hvem er du?
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 eplefe: ja gøy for dykk som har råd til designer korsettar
Schjellin Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hmm, why ? Fordi det finnes folk som er veldig overbeskyttende mot søstra si Jeg har også en søster, på samme alder som deg faktisk. Men slapp av jeg skal ikke finne på noe tull. Ole er en snill gutt
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 espen: ja i know!!!! den satans fucken øydela alt så går det utover jonny faen ass!! du burde roe ned språkbruken litt... litt synd og få advarsler vettu kvifor må folk kjøpe så mykje klede? er det ingen som tenkjer på global oppvarming? dessutan er alle kledene dykk kjøpar laga av barneasbeidarar frå asia det er derfor jeg kun kjøper tøy som er laget av barnearbeidere fra afrika
Bukselomme Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 I'm awesome. Anyone agree? Hvem er du? En bukselomme. Sier ikke det seg i seg selv?
Demantios Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hvem er du?Det omvendte av lommemannen? Jeg har også en søster, på samme alder som deg faktisk. Men slapp av jeg skal ikke finne på noe tull. Ole er en snill gutt Om ho er heit så kan vi kanskje gjøre en byttehandel?
j-- Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 eg kjøper kledene mine på fretex, elle arvar frå andre. eg kjøpar aldreg nte klede for det har eg ikkje råd til. eg arvar til og med underbuksene mine. (viss noken seier at det uhygiensik å arve underbukser så kan dykk dra til helvete ) Det er ikke uhygienisk om du arver undertøy og vasker det godt, men det blir sett på som unormalt. Hvorfor kjøper du klær på Fretex? (no offence, lurer bare..)
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 eg kjøper kledene mine på fretex, elle arvar frå andre. eg kjøpar aldreg nte klede for det har eg ikkje råd til. eg arvar til og med underbuksene mine. (viss noken seier at det uhygiensik å arve underbukser så kan dykk dra til helvete ) Neei schnell, ikke la meg miste troen på deg!
Schjellin Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hvem er du?Det omvendte av lommemannen? Jeg har også en søster, på samme alder som deg faktisk. Men slapp av jeg skal ikke finne på noe tull. Ole er en snill gutt Om ho er heit så kan vi kanskje gjøre en byttehandel? Heit, yeah. Greit hvor skal vi bytte ?
Fredrik Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Problemet med å handle klær på nettet er jo at man ikke vet hvordan passformen er. Derfor jeg bare handler t-skjorter på nett T-skjorter er jo best når de har skikkelig passform. Problemet med å handle klær på nettet er jo at man ikke vet hvordan passformen er. Sant nok, men utvalget av morsomme dinosaurskjorter i norske klesbutikker er ikke akkurat overveldende. Sant, sant. Dårlig med det. Er mye morsomt der ute.
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Espen pai: trur du liksom det er betre dersom dei er frå afrika?? det er ikkje det assa! ok skal roe ned språket, men eg vert berre så jævli forbanna
Bukselomme Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hvem er du?Det omvendte av lommemannen? Ikke snakk om faren min som om han var pedofil, er du snill.
Demantios Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Heit, yeah. Greit hvor skal vi bytte ? Pix på pm
Schjellin Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har en stesøster på 21. Hun er hawt Ah damn, eldre rutinerte damer er fint veit du
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hvem er du?Det omvendte av lommemannen? Ikke snakk om faren min som om han var pedofil, er du snill. Han mente deg, at du var lommemannen, bare omvendt.
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Espen pai: trur du liksom det er betre dersom dei er frå afrika?? det er ikkje det assa!ok skal roe ned språket, men eg vert berre så jævli forbanna klarte det igjen jo gitt
Anbefalte innlegg