Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

clvn, håper jeg også.

Liker meg bare der ute om sommeren, ikke ellers :p

Eller, når det er storm er det jo ganske kult å være ute i havgapet ^^

Men satser på å få overtalt en kompis til å ta roadtrip i påsken, Hamar, Spikkestad, Tønsberg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Japp, var kos, selv med flere tause. Dra deg ned i år, så kan vi prate mannshjiiit! =D
Ahh, jeg har ikke ferie ;(

Braathen søstrene eller noe? :grin:
Korrekt :mrgreen:

Ja! Søsteren din. :)
Hvor langt tør du dra den? :mad:

Jeg lader skarpt.
Jeg dukker :)

Langt ! :)

Skrevet

espen: ja i know!!!! den satans fucken øydela alt så går det utover jonny :mad: faen ass!!

gonjimann: tru meg, hadde du visst kor mykje eg har lyst å seie som eg ikkje kan sei ,eg lovar deg

Skrevet
Hum. Trenger fornyelse i garderoben min

Uff, kleshandling blir morsomt først når man har alt det grunnleggende og kan konsentrere seg fullt og helt om å finne tøffe t-skjorter på nettet.

Skrevet
Hum. Trenger fornyelse i garderoben min

Uff, kleshandling blir morsomt først når man har alt det grunnleggende og kan konsentrere seg fullt og helt om å finne tøffe t-skjorter på nettet.

Pfft. Jeg skal ha genser og bukse. De gamle er så slitte atteh

Skrevet

kvifor må folk kjøpe så mykje klede? :mad: er det ingen som tenkjer på global oppvarming? dessutan er alle kledene dykk kjøpar laga av barneasbeidarar frå asia

Skrevet
kvifor må folk kjøpe så mykje klede? :mad: er det ingen som tenkjer på global oppvarming? dessutan er alle kledene dykk kjøpar laga av barneasbeidarar frå asia

Jeg har ikke handla klær på et år

Skrevet

eg kjøper kledene mine på fretex, elle arvar frå andre. eg kjøpar aldreg nte klede for det har eg ikkje råd til. eg arvar til og med underbuksene mine.

(viss noken seier at det uhygiensik å arve underbukser så kan dykk dra til helvete :) )

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...