Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Espen. Men jeg har tilbudd han at jeg kan være lammet hans. Jeg er billigere i drift.

spiser du gress?

Hvis budsjettet ditt ikke tillater noe annet, så ja.

Skrevet
skal folket i kveld da?

Dette innlegget dedikert til kjæresten min Nora90, som jeg er ekstremt glad i :love:

skal også nevne Knewt, som har en viktig plass i mitt liv :)

:ermm::love:

Skrevet

Uten å ha lest hele den diskusjonen deres, vet jeg at jeg er enig i noe av det du skriver,Epletyv. Det er ekkelt å ikke vaske seg på hendene etter dobesøk, turer på senteret etc. Og spesielt når man lager mat til andre burde man vaske seg på hendene.

Skrevet (endret)

Vi har brukt 8 minutt på 2 sider (999 og 1000). Vi trenger altså 8000 minutt/5,5 døgn med posting med samme hyppighet som de siste minuttene for å få 1000 sider.

Endret av KristofferB
Skrevet
Faen ><

Bare pga. det jævla bordet jeg herpa, går jeg glipp av konsert med Hopalong Knut og må i stedet være vakt på fjortisfest i ingenmannsland :(

Hvem tvinger deg til å dra på fest?

Jeg hører moren til Datasmurf er nokså streng. Ble det erstatning å betale for deg, Smurf?

Skrevet
Uten å ha lest hele den diskusjonen deres, vet jeg at jeg er enig i noe av det du skriver,Epletyv. Det er ekkelt å ikke vaske seg på hendene etter dobesøk, turer på senteret etc. Og spesielt når man lager mat til andre burde man vaske seg på hendene.

Da burde du lese resten! :) Det er en selvfølge at man skal vaske hendene etter sånt, men tingen er at hun mener det er uhygenisk å gå med en bukse mer enn 3 dager.

Skrevet
Bare av ren nysjerrighet, hvor ofte bytter du klær Skarstad?

Så ofte det trengs.

Gensere og dongeribukser som jeg bare daffer rundt i kan greit brukes i godt og vel over enn uke - om enn ikke i strekk, bare for syns skyld. Plagg på mer "utsatte" steder byttes selvsagt langt hyppigere.

Skrevet
Har folk sett kautokeino-opprøret? Den anbefales på det varmeste!!

Ja, var en god film, helt til fast forward når hmm-hmm kjørte rein fra hmm-hmm.

Når Ellen rømte etter å ha blitt dømt til straffearbeid.

Skrevet
Bare av ren nysjerrighet, hvor ofte bytter du klær Skarstad?

Så ofte det trengs.

Gensere og dongeribukser som jeg bare daffer rundt i kan greit brukes i godt og vel over enn uke - om enn ikke i strekk, bare for syns skyld. Plagg på mer "utsatte" steder byttes selvsagt langt hyppigere.

Støtter deg på den. Du har et bra syn på klesskifte! :)

Skrevet
Det å ikke vaske hendene etter dobesøk/sex/whatever er noe helt annet enn å ikke skifte klær hver 4. dag
Jo, det er det! Har du sett om sommeren kanskje? Mange som får utrolig ekle svetteringer under armene. Enda eklere er at de bruker samme tskjorte dagen etter..
Skrevet
Har folk sett kautokeino-opprøret? Den anbefales på det varmeste!!

Samefilmen?

Ja

Nei den har jeg ikke sett. Er det den som er basert på en ekte hendelse?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...