Bully! Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 EDIT: Tror MacMagnus koker urinvessel Hehehe, nei, spider grøt... sparte det morsomme til slutt. Også hører jeg på Muse. Det gamle Muse. Ikke det nye. De to siste platene suger. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 SPIDERGRØT Nå med ekstra spindel. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 SPIDERGRØT Nå med ekstra spindel. Hehe, nope, har smørøye i til og med! Bare velstand! Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Grøt er jo ikke godt. Jeg syns fjordlands ribbe er knallgod, hvis du ser bortfra myk svor så er den utrolig mør og digg Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Grøt er jo ikke godt. Jeg syns fjordlands ribbe er knallgod, hvis du ser bortfra myk svor så er den utrolig mør og digg Kanskje, jeg vet ikke, men jeg har jo sett hvor mye ribbe det er oppi en sånn pakke da. Har spist opp den på 2,6 jeg stekte på søndag. Ribbedietten. (Spanderte litt og, da.) Får lyst til å lage enda en til helgen. Om ikke annet blir man veldig kjøttsulten av den grøten. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 HAHAHHA Kanskje, jeg vet ikke, men jeg har jo sett hvor mye ribbe det er oppi en sånn pakke da. Har spist opp den på 2,6 jeg stekte på søndag. Ribbedietten. (Spanderte litt og, da.) Får lyst til å lage enda en til helgen. Om ikke annet blir man veldig kjøttsulten av den grøten. Kjøttsulten blir man av så mangt ;p Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Kjøttsulten blir man av så mangt ;p Er ikke så kjøttsulten nå, selv om jeg har spist opp grøten. Føles som jeg har fått en airbag i magen, og har kræsjet. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Nå fikk jeg lyst på grøt. Risengrynsgrøt. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Denne MFS minner meg skrekkelig om en annen formubruker jeg har vært borti. Berre positive assosiasjonar håper eg? Det kan jeg forstå, problemet er bare at innenfor CD-kvalitet og høyere, er oppløsningen så høy at du uansett ikke merker forskjell. Og som jeg nevnet i et tidligere innlegg (med link til et annet forum), snakket de om at en høykvalitets-LP, nesten ubrukt, ligger under en ordinær CD med tanke på "oppløsning". Det kan godt stemme, eg er ikkje ekspert på emnet, så eg skal ikkje sette meg på bakbeina. Tenkte meir i dei baner at analoge kjelder kan i teorien ha uendelig høg oppløysing, i motsetning til digitale. I praksis er det nok, som du seier, liten forskjell. Bare for å avslutte LP-greiene: Her er en rimelig heftig gjennomgang av Analog VS Digital, med gode forklaringer og henvisninger til fakta. Ta en god gjennomgang av artikkelen, det er vel verdt det. Herre, den var massiv! Las ikkje gjennom heile, men såg ut som det var mykje bra der iallfall. Endret 13. november 2013 av medlem-156941 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Herre, den var massiv!Skulle ønske det var jentene som sa dette... Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Hehe, når jentene ser den, så sier de: "den var slim, da". Jeg har gjennomskuet alt. Neida, sorry mac. Bare en uhøfflig spøk. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Er ikke så kjøttsulten nå, selv om jeg har spist opp grøten. Føles som jeg har fått en airbag i magen, og har kræsjet. Berre positive assosiasjonar håper eg? Nuvel, vi kan si det Hehe, når jentene ser den, så sier de: "den var slim, da". Jeg har gjennomskuet alt. Neida, sorry mac. Bare en uhøfflig spøk. Har jeg aldri sagt om noe som helst. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Ikke jeg heller. Når jeg gikk på skolen og var i dusjen etter gymmen, så hadde jeg ikke for vane å kommentere hvordan klassekamerater var utstyrt. Men det hadde noen av de andre. Han ene begynte å slenge rundt med torsken. Sånn i sirkel. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Ikke jeg heller. Når jeg gikk på skolen og var i dusjen etter gymmen, så hadde jeg ikke for vane å kommentere hvordan klassekamerater var utstyrt. Men det hadde noen av de andre. Han ene begynte å slenge rundt med torsken. Sånn i sirkel. Finnes det en større turn on? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Finnes det en større turn on?Ja. En hel rekke faktisk. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Finnes det en større turn on? Hahaha, you tell me. Jeg ble bare misunnelig. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Ja. En hel rekke faktisk. Agreed. Hahaha, you tell me. Jeg ble bare misunnelig. Når menn tar helikopter så er det ikke snaxy, men hvis man kan gjøre det selv så er det ganske artig, så jeg skjønner jo hvorfor Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Når menn tar helikopter så er det ikke snaxy, men hvis man kan gjøre det selv så er det ganske artig, så jeg skjønner jo hvorfor LOOOL, tenk at det finnes ord til og med. Jeg er imponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg