Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad for at jeg aldri trenger å ha matte igjen.

Helt til en jævla mattelærer blir syk og jeg må steppe inn som vikar. Faen.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Lang dag i forumkaféen.

Legg dere.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

9,5 timer til jeg er ferdig med 13 års skolegang. Hvordan skal det feires?

Så tidlig?

Skrevet

Er du vikar for barne-, ungdoms-, eller videregående skole?

Hovedsakelig ungdomsskole, men er ikke fast vikar. Utdanner meg til lærer, og tar noen vikartimer en sjelden gang.

Skrevet

9,5 timer til jeg er ferdig med 13 års skolegang. Hvordan skal det feires?

Litt brus og en vaffel, så en god natts søvn. Kanskje to vafler, du kan jo slå deg litt løs nå.

Skrevet

Jeg vet ikke med dere, men som sagt skal jeg drikke meg sanseløst dritings, danse på et utested med alle de beste pusejentevennene mine til føttene mine blør fordi jeg har på 12 cm høye hæler og sovne på et nachspiel.

Skrevet

Ah, I see.

Jeg hadde vikartime i en åttende klasse for en stund siden der en elev spytta en annen elev i ansiktet. TO GANGER!

Jeg vet ikke med dere, men som sagt skal jeg drikke meg sanseløst dritings, danse på et utested med alle de beste pusejentevennene mine til føttene mine blør fordi jeg har på 12 cm høye hæler og sovne på et nachspiel.

Ta bilder.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Jeg har også blitt spytta i ansiktet.

Koselige greier, ja.

Skrevet (endret)

Høres ut som en koselig klasse.

Kjempe. En annen prøvde å gjemme en mobil bak en bok for å filme meg gjennom timen.

Men ellers har jeg bare gode erfaringer.

Jeg finner deg ikke på facebook, Hedvig.

http://www.facebook.com/hedvig.rokseth

There ya go.

Endret av HedvigR
Skrevet

Jeg skal toppe deg. Jeg skal ta et shot med heroin, og der ligger jeg vel resten av natta...

Litt brus og en vaffel, så en god natts søvn. Kanskje to vafler, du kan jo slå deg litt løs nå.

Da dropper jeg isåfall brunosten. Kan drikke fun-saft, brus ødelegger figuren min.

Skrevet

Fortsatt skuffet over at jeg aldri fikk valgt russisk...

Huff ja.

På mitt trinn var det tre stykker som kunne tenke seg russisk. Var det nok? Nei. :nei2:

Endte opp med tysk. :sick:

Skrevet

Kjempe. En annen prøvde å gjemme en mobil bak en bok for å filme meg gjennom timen.

Men ellers har jeg bare gode erfaringer.

Jeg husker vi la en telefon i taket, ringte telefonen, og gjorde læreren gal over å finne ut hvor det ringer fra. Vi hadde også en kar i klassen som slåss med en vikar midt i en engelsktime.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...