Gå til innhold

Playstation 3 eller Wii?


supertine

Anbefalte innlegg

Ikke noe poeng å kjøpe PS3 så lenge de har 360 i alle fall. Kjøpe PS3 til 4500kr pga et Ratchet spill? Rimelig bortskjemte barn vil jeg kalle det da.

 

Og 360 har fler barnevennlige spill enn PS3 for øyeblikket også. Det nyeste Crash finnes forøvrig på 360 men ikke PS3. Tror det er ett fett for unger om de får det isteden.

 

Viva pinata party animals er vel også nettopp kommet ut.

 

Bee Movie spillet er også ute på 360 og kommer heller ikke til PS3. Unger vil garantert like det godt, fått ganske bra kritikker også.

Endret av Berrebo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I.o.m at de har en X360 så er det fåmælt å kjøpe en PS3 mener jeg. Forskjellen mellom dem er ikke noe å snakke om per i dag så da er det heller lite vits å kjøpe en PS3 kun fordi det er en Sony konsoll. Spillutvalget per i dag er heller ikke noe særlig for barn, så hvorfor ikke kjøpe en konsoll som har barnespill, ikke en som kanskje i løpet av PS3's uber 3000 års levetid kanskje får 2 barnespill.

Lenke til kommentar

Hei. Jobber hos spaceworld og har alle konsollene tilgjengelig. Jeg vil si at wii er den konsollen som sannsynligvis vil passe best for din familie. Joda vet at det kommer til å komme mange gode spill til PS3 i fremtiden, men Wii er den konsollen som fenger ungene mest i den alderen. Småsøsknene til samboeren min (6 og 9 år) vil alltid spille Wii fremfor noen av de andre konsollene.

 

Wii har noen utrolig gode titler som er beregnet for barn. Blant annet; Boogie, med muligheten til å kombinere bevegelser med sang; Monkey Ball, med mange gode småspill som de spiller om og om igjen; Super Mario Galaxy; Super Paper Mario; Zelda Twilight Princess; for å ikke glemme Wii Sports; listen er større, men det er ike vits å ramse opp flere nå :)

 

Edit: Uthevet at de spillene jeg ramser opp er spill jeg ser på som gode til barn (hovedsakelig), samt noen som alle liker :)

Endret av Odovacer
Lenke til kommentar
Hei. Jobber hos spaceworld og har alle konsollene tilgjengelig. Jeg vil si at wii er den konsollen som sannsynligvis vil passe best for din familie. Joda vet at det kommer til å komme mange gode spill til PS3 i fremtiden, men Wii er den konsollen som fenger ungene mest i den alderen. Småsøsknene til samboeren min (6 og 9 år) vil alltid spille Wii fremfor noen av de andre konsollene.

 

Wii har noen utrolig gode titler som er beregnet på barn. Blant annet; Boogie, med muligheten til å kombinere bevegelser med sang; Monkey Ball, med mange gode småspill som de spiller om og om igjen; Super Mario Galaxy; Super Paper Mario; Zelda Twilight Princess; for å ikke glemme Wii Sports; listen er større, men det er ike vits å ramse opp flere nå :)

 

Kalte du virkelig Boogie en utrolig god tittel? Wow..

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Bare lurer Pray, hva definerer du som voksenspill og hvorfor er du så sikker på at trådstarter vil være interesert i akkurat det samme?

 

Wii kan være like mye voksenkonsoll som PS3, det kommer bare ann på hva du ser etter.

 

Tenkte ikke så mye på spill jeg da. Var vel mer PS3 som mediaspiller. Voksne er som regel mer opptatt av bra lyd og bilde og her er jo PS3 bedre. Blu-ray kan jo være et ekstra pluss dersom de har en middels stor HD-TV. Når PlayTV blir lanser, kan den jo også brukes til Harddiskopptaker.

Men selvsagt, har dette ingen betydning, så er jo også Wii like mye moro for voksne på spillfronten.

 

Men de har jo allered X360, så hva skal de egentlig med en PS3? De er jo omtrent like, bare at PS3 har mye mindre spillutvalg. Gå for en Wii! Den er best for barna, samt litt "forskjellig" fra X360 og PS3, som er omtrent like.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Men Wii er veldig begrensa. Selv om de er barn går de lei av å bare fekte med armen på alle spill

 

på PS3 kan du jo ikke bevege armen en gang, det er bare å kjøpe rett spill til Wii så er den KONGE.

 

Men gå for Wii!! Den er bedre i forhold til prisen og den er sykt populær i både barne og ungdomsskolen.

 

Wii er best for de som ikke har begynt på ungdomsskolen ennå;)

 

Feil, Wii er best for de som ikke har begynt på ungdomsskolen, og for de som har avsluttet ungdomsskolen.

 

Feil igjen, jeg går på ungdomskolen selv og alle ømsket seg wii til jul :D (nesten alle)

Lenke til kommentar
Men gå for Wii!! Den er bedre i forhold til prisen og den er sykt populær i både barne og ungdomsskolen.

 

Det er i vert fall feil. Der jeg går var det 3 som kjpte Wii og sa at den var mye bedre og mye mer rog gjøre bla bla. I etterkant syntes de at Wii'en er ganske ensformig og har kjøpt 360 og skal kjøpe PS3

 

La meg gjette hva slags spill de har, Wii sports, Wii play og alle de andre spillene som bare går utpå å vifte med armen, her er en anbefaling til dem:

The legend of Zelda: Twillight Princess.

Resident evil: Rainbow Chronicles

Fire Emblem: Radiant Dawn

Harvest Moon: Magical Melody

og det er mange fler

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...