Gå til innhold

Hvor mange av dere har enda release 360`n?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt min siden releasen, nå fikk den riktignok de tre ringene i sommer, la da på ny kjølepasta og så funket den igjen.

Fikk deretter "ringene" igjen etter ett par dager, la på ny kjølepasta samt montere ekstra vifter.

Holdt ett par dager igjen, dette skjedde 4-5 ganger før jeg lagde min egen X-clamp fix, samt att jeg la heatpads mellom rambrikkene og gpu kjøleren pluss att jeg monterte heatsinks på de to resterende rambrikkene (fjernet de ekstra viftene jeg hadde montert tidligere).

Etter det har den virket i flere mnd uten problemer :thumbup:.

 

Virker som om de fleste maskiner med de tre røde ringer kan vekkes til liv igjen med riktig x-clamp fix, det som er meget viktig er att man bruker riktig antall "shims".

Lenke til kommentar
Ingen problemer. Den ligger godt luftet, plugget rett i veggen og ikke i noen skjøteledning. Passer også på og alltid ta ut platen før jeg skrur av maskinen.

 

Min står ved siden av PC-en, plugget rett i veggen, men mishandles vel i forhold til din hehe. Tar sjelden ut plater før jeg slår av, slår like godt på boxen med eject knappen som power knappen, står på i flere dager i strekk osv osv. Ikke launch konsoll, men aldri sett antydning til kødd fra den heller. Den tør vel ikke, av frykt for å bli behandlet med mindre respekt enn nå :D

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min siden release (desember utgave). Den har fungert helt utmerket hele tiden, men den bråker som ett uvær.

Jeg står på liste til å bytte den hos EBgames enda. Var nr 10 i Ski og er nr 7 nå. Tar vel tre år til før jeg er nr 1 da.

Håper at støyen er mindre. Det var en del tester i starten her på forumet hvor man fikk inntrykk av at det var forskjell fra boks til boks. Jeg tror min er blandt de verste i såfall. Det er DVD-drevet som bråker. Plager meg ikke så mye da jeg spiller med høy lyd.

Lenke til kommentar

Håndkletrikset er at du setter din 360 på f.eks gulvet. Så skrur du den på og pakker 1-2 store håndkler rundt den slik at den blir god og varm. Så lar du den stå på en stund, gjerne en 30-45 minutter. Skru den så av, og på igjen med en gang. Hvis den da booter opp skikkelig igjen, slår du av strømmen, fjerner hånkleene, og lar den kjøle seg ned igjen.

 

Gjorde det med min, den fikk 'red lights of death' samme dag som Assassin's Creed ble sluppet, jeg har siden da spilt en del i AC, samt spilt ferdig Mass Effect (totalt 35+ timer, siden jeg startet på nytt etter en stund), og har hatt 12+ timer med kontinueling spilling uten en hikke.

Lenke til kommentar

Jeg har fremdeles min launch xbox 360 og den surrer og går og brukes flittig. Den står i et skap men dørene er åpne når den er i bruk. Den bråker akkurat slik som en Xbox 360 skal, men det er bare problem hvis spillene laster kontinuerlig ala Burnout revenge eller hva det heter gjør.

Har hatt en rød kvart sirkel engang, men det skyldtes vel en eller annen kabel som var løs og ikke noe inne i selve Xbox 360en. Siden det var for snart to år siden dette skjedde, så tipper jeg at det ikke var indikasjon på rrod.

 

Men iblant lager den en rar lyd og jeg springer over til den og tar ut disken i den tro at den ble spist, men til nå har heller ingen spill gått av med døden. Crackdown lagher lyd selv om spillet bare står i og jeg er i menyene på dashbordet. Tyder på at classic versjonen av crackdown kom på en drittdisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...