Gå til innhold

Hvor mange av dere har enda release 360`n?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på min 4. Xbox 360. Etter at nr 3 døde gikk jeg dit jeg hadde kjøpt den orginalt og fikk byttet i en helt ny en. Får se om den holder lenger. Den Xboxen jeg kjøpte på lanseringsdagen holdt over et år. Men den jeg fikk i retur når den ble sendt til reparasjon holdt i 15 minutter.

Lenke til kommentar

Det "morsomme" er at jeg er ikke akkurat noen hardcore gamer heller. Xboxen står heller ikke innelåst i et skap så den har godt med luftsirkulasjon.

 

Kan ikke bare klage da, når jeg byttet inn og fikk nr 4 så hadde de ingen premium 360er på lager så det ble "dessverre" en Halo edition Xbox 360 istedenfor :thumbup:

Lenke til kommentar
Det "morsomme" er at jeg er ikke akkurat noen hardcore gamer heller. Xboxen står heller ikke innelåst i et skap så den har godt med luftsirkulasjon.

 

Kan ikke bare klage da, når jeg byttet inn og fikk nr 4 så hadde de ingen premium 360er på lager så det ble "dessverre" en Halo edition Xbox 360 istedenfor :thumbup:

 

Kansje 360`n må brukes skikkelig for å ikke kapitulere:D

nei du kan ikke klage på den siste du fikk nei=) Hehe

Lenke til kommentar

Gah! Håper elite byttetilbudet kommer tilbake. Prøvde fra midten av september å få reservere en elite, men geniet bak disken på EB sa at tilbudet var satt på pause. :mad:

 

Byttet minn også inn til En Elite På Ebgames For en stund siden. eneste forskjellen den er svart HDMI og 110 gb . bråker like mye.

 

Trodde de bråkte mindre!:O

 

Er vel hvilket drev du har som betyr mest for støynivået når du spiller. Tror BenQ er drevet som bråker minst.

Lenke til kommentar
Gah! Håper elite byttetilbudet kommer tilbake. Prøvde fra midten av september å få reservere en elite, men geniet bak disken på EB sa at tilbudet var satt på pause. :mad:

 

Byttet minn også inn til En Elite På Ebgames For en stund siden. eneste forskjellen den er svart HDMI og 110 gb . bråker like mye.

 

Trodde de bråkte mindre!:O

 

Er vel hvilket drev du har som betyr mest for støynivået når du spiller. Tror BenQ er drevet som bråker minst.

 

Man må vel åpne boksen for å finne ut hvilket drev det er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...