Gå til innhold

Zoom-nettleser til Windows

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, som vanlige folk kan laste ned ja. Men jeg synes fortsatt etter å ha testet Safari-nettleseren til iPhone, at den er best. Men Opera sine nettlesere er jo supre de også ;)

Skrevet

Hmm, når jeg leste ingressen så trodde jeg det var noe nytt som skulle gjøre surfingen enklere. Det er det jo ikke. Dette er jo bare å gå i operas fotspor og plukke opp en av egenskapene til Opera mini. Jaja, godt at det blir flere gode nettlesere til å konkurrere mot IE.

Skrevet

Alle nevner Opera Mini, men Nokia sin egen S60-browser var jo tidligere ute med denne "zoom"-teknikken. Uansett; velkommen etter Microsoft, selv om det ikke er dere selv som har lagd denne browseren heller. :)

Skrevet

synes de kunne prøve å gjøre den vanlige browseren sin (f.eks. i k800i som jeg har) ok, før de kaster bort tiden sin på nye prosjekter. Min k800i browser er ihvertfall rævva.

• 11 måneder senere...
Skrevet

..med å kunne tilby en "fullverdig" nettleser for sin platform - det er jo ikke som om de selv satser hardt på det. Ikke en gang den nye som er i alle Touch-modellene fra HTC er noe å skrive hjem om.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...