Gå til innhold

Muligens nytt kabinett, Thermaltake DH101


Anbefalte innlegg

Nei, det er en ganske stille kasse. Jeg er veldig fornøyd med den når det gjelder støy nivå. Sammenlignet med Ps3 eller wii (hvis du har en av de) så bråker denne PC-en mindre. Mine eksterne hardisker fra WD bråker mere enn PC-en.

 

Eneste støy jeg hører er fra en nokså billig strømforsyning. Men ikke nok til å bytte den ut.

Hardisken lager ikke vibrasjoner i kassen, men du kan høre den jobbe en gang iblant (har en samsung spin point)

 

Anbefaler at du skaffer en liten Zalman Fanmate eller kanskje 2stk

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303855 til å styre cpu-vifta. Når du ikke skal spille spill så trenger du ikke mye kjøling. Og skjermkort vifta kan skrus ned med programvare til den ikke høres.

 

Veldig fornøyd med denne kasssen. Ser pent ut, høres bra ut, robust, elsker front displayet, muligheten til å skru PÅ pcen med fjernkontroll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

hei, lenge siden sist jeg var her....skulle bare sjekke. men ja tror det skal være nok plass til lange skjermkort. Vet ikke hvor lange de er. Men du har nesten HELE dybden av kassen som lengde hvis du fjerner harddisk-kabinettet.

 

Jeg fjernet den og satte hardisken ett annet sted pga luft-strøm. Men du har vel finnet det ut allerede....antar at kassen er på plass hjemme i hus?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...